Anonym bruker Skrevet 21. april 2014 #1 Skrevet 21. april 2014 Annet enn puddel. Anonymous poster hash: 2be2d...f05
Anonym bruker Skrevet 21. april 2014 #2 Skrevet 21. april 2014 Wheaten terrier Spansk/Porugisisk vannhund Bichon Frise Havaneser Malteser Yorkshire terrier Lhasa Apso Schnauzer Shih tzu Bedlington terrier Nakenhunder (antagelig) Finnes også flere sjeldnere raser... Anonymous poster hash: 8f6c0...bcc
PrinsesseHengepupp Skrevet 21. april 2014 #3 Skrevet 21. april 2014 Alle raser som skal klippes eller nappes, mer eller mindre. Men selv de vil kunne røyte en del om man ikke følger opp med pelsstell jevnlig.
Ugl@ ruger... Skrevet 21. april 2014 #4 Skrevet 21. april 2014 Jeg har Yorkshire terrier og han røyter ikke i den forstand, mister et og annet hår slk vi mennesker gjør, men han har pels/ hår som må børstes, klippes og stelles. Vi klipper og stusser med saks ved behov, maskin to- ganger i året. Bader ham ca en gang i uka og børster nesten daglig.
Novemberdama Skrevet 21. april 2014 #5 Skrevet 21. april 2014 (endret) Bouvier Des Flandres røyter ikke. Den må selvsagt da klippes. (Forøvrig verdens nydeligste hunderase ) Endret 21. april 2014 av Novemberellie
Anonym bruker Skrevet 21. april 2014 #6 Skrevet 21. april 2014 Vi har mellomschnauzer, blir nappet selvfølgelig, og røyter da mindre enn det jeg gjør Anonymous poster hash: 8d45e...760
Anonym bruker Skrevet 21. april 2014 #7 Skrevet 21. april 2014 Takk takk. Hele huset har lyst på hund, men jeg takler ikke hår over alt. Tar mye heller daglig pelsstell og tidvis klipping.i Anonymous poster hash: 2be2d...f05
Blondzilla Skrevet 23. april 2014 #8 Skrevet 23. april 2014 Vi har en svart mops og hun røyter bare to ganger i året, da i ca en uke. Beige mopser røyter masse.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #9 Skrevet 23. april 2014 Pudler. Anonymous poster hash: c4335...06f
Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #10 Skrevet 23. april 2014 Takk takk. Hele huset har lyst på hund, men jeg takler ikke hår over alt. Tar mye heller daglig pelsstell og tidvis klipping.i Anonymous poster hash: 2be2d...f05 Jeg har en blanding av shih tzu og havaneser. HUn røyter overhodet ikke, det er INGEN hår noe sted, og selv når vi børster henne kommer det så å si ingen hår mpå børsten. Og så er hun verdens søteste og blideste ;-) Anonymous poster hash: 62f0b...1e1
RosaParasoll Skrevet 23. april 2014 #11 Skrevet 23. april 2014 Er ingen røyting det eneste kriteriet? Har dere tenkt på størrelse, gemytt, om det skal være en "hjemme-på-sofaen" type hund eller om dere vil være mer aktive (spor, agility, jakt) Noen hunder krever mye fysisk andre krever mye mentalt. Så er lurt å finne ut hva som passer dere best og gjøre litt research om div raser og ikke bare gå etter utseende Masse lykke til med valget.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #12 Skrevet 23. april 2014 Er ingen røyting det eneste kriteriet? Har dere tenkt på størrelse, gemytt, om det skal være en "hjemme-på-sofaen" type hund eller om dere vil være mer aktive (spor, agility, jakt) Noen hunder krever mye fysisk andre krever mye mentalt. Så er lurt å finne ut hva som passer dere best og gjøre litt research om div raser og ikke bare gå etter utseende Masse lykke til med valget. Selvfølgelig. Røyting er bare en start. Anonymous poster hash: 2be2d...f05
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå