Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lagt ut bilder av tester fra 11 dpo i galleriet mitt, hvor jeg i virkeligheten skimter en svak svak stek, men ikke så godt og se på bildene! Men er det noen som vil si meg om jeg ser syner??? Har også lagt dette ut på gruppen IKM 17, hvor jeg hører hjemme! Men jo flere øyne som ser, jo bedre,hehe :-)

Takk takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syntes også jeg skimtet en liten strek der, ikke langt unna streken på min første test da jeg var 3+5 ;) krysser fingrene for deg :)

Skrevet

Jeg ser to streker, ville testet pånytt de neste dagene for og se om de blir sterkere!
Men ser lovende ut, lykke til :)

Skrevet

Jeg tror jeg kan skimte en svak strek, men det er nok fortsatt veldig tidlig å teste. Du vil få et mye tydeligere resultat hvis du venter til IKM :)

Anonymous poster hash: 266d8...22a
Skrevet

ja,streken er veldig veldig svak,i hvertfall på bildene :-( skal teste igjen i morgen,så får vi sjå da:-)

Skrevet

ja,streken er veldig veldig svak,i hvertfall på bildene :-( skal teste igjen i morgen,så får vi sjå da:-)

Skrevet

Tinem: vil du se det nye bildet jeg har lagt ut å si hva du syns?

Skrevet

Marita Madelen, jeg skimter en strek akkurat lik mine tester! Ta gjerne en titt på min test fra i dag morges 12 dpo...ikke særlig klokere nei :-(

Skrevet

Nytt bilde ute..har bare kalt de ny..ligger på samme album..troooor kanskje den er bittelitt sterkere..titte?

Skrevet

Nytt bilde ute..har bare kalt de ny..ligger på samme album..troooor kanskje den er bittelitt sterkere..titte?

Fortsatt streker der vettu, svake, men de er der! Når er IKM din forresten ??

Skrevet

Øynene er fortsatt desperate her,hehe ;-)

Noen som vil ta en titt i galleriet mitt?

Skrevet

Ser streker på testene dine tinem:) Gratulerer!!

Anonymous poster hash: 88409...bfc
Skrevet

Tusen takk anonym 16:23 :-) skal for en gang skyld (og sikkerhets skyld) ta med morgenurin i morgen på IKM, hehe ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...