Gå til innhold

Hjelp!

babelina

Anbefalte innlegg

Jeg har en datter pa 3 mnd om nesten ikke sover hverken dag eller natt!! Jeg fullammer og Hun er go som gull men vakner utrolig mye pa natta! Mulig Hun sover gjerne 4-5 timer fra Hun legger seg I 9-10 tiden hver kveld, men fra 3 av er Hun vaken og bare vil amme til Langt utpa morgenen..... Jeg er sa sliten.... Hvor lenge varer dette??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan bli bedre når hun begynner med mat, men det hjalp ikke her. Samsover dere? For det hjelper masse her, da får jeg litt søvn, er bare våken for å bytte bryst noen ganger og kobler henne på. 

Anonymous poster hash: 142a0...4a3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine tips er, prøv ei flaske mme, samsoving, amming liggende- så sover du litt hvertfall, etter å ha gitt mat (du vet hun er mett) så la far i huset roe henne ned frem til neste måltid, legg henne tidliger, prøv kiropraktor/osteopat..

Det er mange ting man kan prøve, noen sover desverre ikke. Min miderste begynet da han var 6 mnd med å være våken fra 1-5 hver natt! Det er han ofte enda i en alder av 4år! (men nå er han stille og ligger bare å prater for seg selv)

Jeg trodde jeg skulle dø av tretthet! Det eneste som hjalp meg da (prøvde alle nevnte forslag oppenfor) var å les en søvnbok- Healthy sleep habbits happy child- av marc weissbluth. Og ikke det at jeg er for alle hans metoder, men han har mye bra å si - ikke minst gav den meg håp om at ting "snart" ble bedre ;) 

Anonymous poster hash: 582e8...f7c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar dere, men jeg fant ut at baby massage pa kvelden for Hun legger seg gjorde underverker og Hun sover na veldig godt og lenge,..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...