Gå til innhold

Mensverk? Eller hva.

Anbefalte innlegg

Altså. Nå er det jo så lenge siden jeg har hatt mensverk så jeg lurer på om det er det jeg har? Haha. Vondt der som eggstokkene er. Det må jo være mensverk?

Har googla (selvfølgelig) og leser at dette kan være tegn på modning? Noen som har peiling? Det kommer ikke i tak, bare konstant murring.

Er 30+5, tvilling-gravid. Skal til lege på onsdag - vekstmåling, måling av livmorhals og div.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144136130-mensverk-eller-hva/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du fått sjekket det opp?

Jeg fikk plutselig mensverk/mensmurringer for en måned siden. De kom veldig brått på meg, så ringte jordmor og dro til lege. Viste seg at det var smerter i symfysen! Hadde ingenting med modning eller noe med babyen å gjøre, bare bekkenet mitt som begynte å få nok. Så ble sykemeldt fra all fysisk jobb (dans), og har ikke så ofte smerter nå. Kan kjenne det i blant hvis jeg har sittet mye rett opp og ned, eller gjort mye fysisk en dag.

Har bekkenløsning fra før, har hatt det siden uke 23-24 tror jeg.

Har ikke hatt mensmurringene siden. Igår hadde jeg smerter i hele magen, som jeg måtte puste meg igjennom. Kom ikke regelmessig og ga seg etter 3-4 ganger.

Har målt lmh idag, den var 22 mm uten press, og 20 mm med press.

Så det er jo ingenting som skjer da. Men får kynnere av alt, så jeg ligger egentlig kun rett ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...