Gå til innhold

Veninne som lager mye drama

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min aller beste vennine som jeg er utrolig glad i, er fryktelig glad i all slags drama. Jeg har egentlig sett meg ganske mett på det. Spesielt fordi jeg ofte ender opp med å blir såret av det.

Vil jo ikke miste henne, fordi det er henne jeg snakker med om alt og vi deler utrolig mange fine ting.

Men det er denne siden av henne som gjør meg veldig usikker, det har skjedd noen ganger nå at jeg er offer for dramaet hennes.

Noen tips til hvordan " holde ut ", evt " dumpe " henne ?. Jeg er ikke typen som orker så veldig mye tull. Trekker meg gjerne unna når det starter, men er litt vanskelig når det løper etter meg om dere skjønner :-/.

Anonymous poster hash: a3dad...222

Skrevet

Jeg hadde en slik venninne en gang.

Jeg fikk til slutt nok. Var lei av å havne i drama, og bli beakyldt for ting som ikke hadde rot i virkeligheten.

Jeg ringte henne og sa ifra at jeg hadde fått nok. Jeg ga henne beskjed om at vi var helt ferdige som venner og at jeg ikke kom til å hilse på henne på gata om jeg møtte henne.

Det er den beste beslutningen jeg kunne tatt. Jeg er normalt litt sjenert og lite tøff. Så krevde veldig mye av meg å ta den telefonen.

Har det mye bedre uten alt dramaet hennes.

Anonymous poster hash: e273b...e91

Skrevet

Jeg hadde en slik venninne en gang.

Jeg fikk til slutt nok. Var lei av å havne i drama, og bli beakyldt for ting som ikke hadde rot i virkeligheten.

Jeg ringte henne og sa ifra at jeg hadde fått nok. Jeg ga henne beskjed om at vi var helt ferdige som venner og at jeg ikke kom til å hilse på henne på gata om jeg møtte henne.

Det er den beste beslutningen jeg kunne tatt. Jeg er normalt litt sjenert og lite tøff. Så krevde veldig mye av meg å ta den telefonen.

Har det mye bedre uten alt dramaet hennes.

Anonymous poster hash: e273b...e91

Ja det er akkuratt det. Er så utrolig sliten av alt. Det er ikke spesielt herlig med tull, drama, idioti og beskyldninger ut av det blå.

Hun sier selv at hun ikke liker drama, men hun elsker det jo. Er ufattelig slitsomt.

Er samtidig veldig glad i henne, men den følelsen går jo også nedover med denne oppførselen.

Når er nok nok ?

Og hvordan få sagt det til henne ?

Skrevet

Hadde og en sånn venninne før. Det var ikke måte på drama og drittslenging. Det er synd, for hun er egentlig ei ganske morsom jente.

Jeg sa til henne at jeg ikke ville være med på dramaet hennes. Og at jeg kom til å avbryte henne med en gang hun kom med drittsnakk om andre eller intriger. Jeg fikk beskjed om at jeg var en kjedelig grå mus, og vennskapet døde av seg selv. Deilig :)

Skrevet

Hadde og en sånn venninne før. Det var ikke måte på drama og drittslenging. Det er synd, for hun er egentlig ei ganske morsom jente.

Jeg sa til henne at jeg ikke ville være med på dramaet hennes. Og at jeg kom til å avbryte henne med en gang hun kom med drittsnakk om andre eller intriger. Jeg fikk beskjed om at jeg var en kjedelig grå mus, og vennskapet døde av seg selv. Deilig :)

Høres ut som det kanskje var like greit ? Tenker nok at det er det egentlig her også altså. :-/

Skrevet

Jeg trives best uten dramaqueens i livet mitt, hadde ei venninne som var slik en gang, utrolig slitsomt. Har ingen kontakt lenger, vennskapet forsvant liksom da jeg flyttet utenbys for å studere. Da jeg flyttet tilbake hadde hun flyttet utenbys, hørte via felles bekjente at det hadde eskalert, hun hadde visst vært verre enn noensinne? Er glad jeg slipper det kaoset som dramashowene hennes dro med seg, men hender jeg har tenkt på henne (vi hadde mye moro og delte mye), det må være slitsomt å være "center of attention" hele tiden, og det blir jo ensomt, er de færreste som holder ut med så mye drama og intriger?

Anonymous poster hash: 449a9...59c

Skrevet

Høres ut som det kanskje var like greit ? Tenker nok at det er det egentlig her også altså. :-/

Like greit ja. Jeg fikk en del dritt slengt etter meg etter at jeg "slo opp" med henne, men folk gjennomskuet det. Hun holder på som før og har ikke mange venner. Har måttet flytte flere ganger. Synd for henne, men jeg orker ikke sånt drama i livet mitt :)

Anonymous poster hash: 83b65...14f

Skrevet

Like greit ja. Jeg fikk en del dritt slengt etter meg etter at jeg "slo opp" med henne, men folk gjennomskuet det. Hun holder på som før og har ikke mange venner. Har måttet flytte flere ganger. Synd for henne, men jeg orker ikke sånt drama i livet mitt :)

Anonymous poster hash: 83b65...14f

Hear hear !!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...