Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #1 Skrevet 20. april 2014 ... Hjelper det mot røyklukt? Har hentet noen klær fra skapet mitt på barnerommet, og de lukter innestengt røyk.. Mamma og pappa damper som bare det, også inne, gjort det i alle år. Men nå har jeg da hentet noen klær som ikke kan vaskes i maskin, og som egentlig ikke er møkkete, bare at de lukter veldig røyk. Veit at å la klær ligge i fryseren kan fjerne vond lukt, som svettelukt, men kan det fjerne røyklukt? Anonymous poster hash: 5cf5a...515
Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #3 Skrevet 20. april 2014 Jeg tror det er mer effektivt å lufte det. Jeg tror det ofte er bakterier som gjør at svetteklær lukter og de vil nok dø i fryseren, mens når det er røyklukt er det jo ingen bakterier som kan dø der og derfor tror jeg ikke lukte vil forsvinne heller. Vi får også masse klær fra svigers som lukter røyk og de jeg ikke har vasket, har jeg bare luftet og det har fungert. Anonymous poster hash: d0eb6...1ba
Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #4 Skrevet 20. april 2014 Da prøver jeg det i morgen takk Anonymous poster hash: 5cf5a...515
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå