Gå til innhold

Noe snille og søte som vil se på meg?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Krokus mokus filliokus!

Du vil få fem barn til. Men da må du først bytte mann. Du vil finne en ny mann den 23 oktober klokka 17, men da MÅ du være på følgende plass: Jonserudgata i Porsgrunn. Er du ikke der da så blir det ikke noen flere barn på deg og du må ta til takke med de du har.

Lykke til!

Anonymous poster hash: 5844c...8b6

Va veldigt voksent og seriøst av deg dette. Bra at du kan gjemme deg under anonymt for du er for feig til å stå frem, tragiskt

Jeg kan godt stå frem med nicket mitt dersom det vil få deg til å føle deg bedre: Mitt nick er SPÅDAMA!

Like tragisk som å be "spådame" om å se om du får flere barn! Vet du hvem som avgjør det? Ihvertfall ikke spådama!  :fnise:

Anonymous poster hash: 5844c...8b6

At det kan gi håp for folk som gjerna ikke har det så bra alltid er ikke noe å rakke ned på, om det er sant eller ei, man holder motet oppe!

Du rakker bare ned her inne for du ikke har noe bedre ting å foreta deg, det er det som er trist, syns synd på deg.

Synst du ska å leke en aen plass, før du blir kasta ut her i fra, for selv om du puplisere deg som anonym på postene dine, så finner adminstrasjonen her inne ut hvem du er, så pass på litt hva du sier her inne

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...