Gå til innhold

Hva passer best med storebror Christopher?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gurimalla, gi ham et navn!

Hva med Philip? Evt. Philip Alexander hvis dere vil ha dobbelt fornavn? Evt. velg ut de navnene dere liker best, og trill en terning/trekk en lapp. Det høres kanskje dumt ut, men navnene på listen er alle pene og normale navn som nok vil passe godt til gutten deres når dere tar det i bruk.

Anonymous poster hash: 907a4...ec8

Liker ikke Tobias,Leander, og Oliver, synes ikke Henry og Christian passer med Christopher,Christian blir for likt og Henry passer ikke,begge er pent.men alle de andre passer bra med Christopher og er pent. Lykke til

Synes alle går greit til Christopher (men Christian blir litt likt), så synes dere skal velge det navnet dere synes er aller finest, og som dere ønsker at barnet skal gå rundt og hete: i barnehagen, i klasserommet, blant egne venner og i arbeidslivet. :)

Slik rangerer jeg de (men alle har forskjellig smak):

Oliver

Mathias

(Christian)

Alexander

Sebastian

Henry

Tobias

Philip

Leander

Patrick

Prøv å sortere de litt, trekk lapper (kan gi indikasjon på hva dere føler), skriv navnene ned, si de høyt og prøv de med etternavn. Kanskje blir noe mer riktig. Lykke til:)

Anonymous poster hash: 1a2bc...d61

Takk for svar, er så vanskelig og plukke ut,vi blir jo ikke enig, navnet vi begge synes er greit er Mathias,men er aboslutt ingen favoritt for meg. min favoritt er Oliver og hans er Christian,men enig at Christian blir for likt

Anonymous poster hash: 96eb8...ed8

Annonse

Mathias er litt oppbrukt i mine øyne. Christian blir for likt, synes jeg. Men ellers er det veldig fine navn dere har tenkt på :)

Det jeg gjorde var å skrive ned navnene sammen med søsknene sine navn...og så plutselig (når jeg hadde skrevet det mange ganger) var det bare klart hva som var min favoritt :)

Av de navnene dere har rangererer jeg dem slik;

Christopher og Patrick

Christopher og Oliver

Christopher og Philip

(Christopher og Thobias)

De andre navnene faller ut for min del........ ;)

Liker ikke Tobias,Leander, og Oliver, synes ikke Henry og Christian passer med Christopher,Christian blir for likt og Henry passer ikke,begge er pent.men alle de andre passer bra med Christopher og er pent. Lykke til

Har lurt på dette, hvorfor svarer du på tråder du selv starter?

Anonymous poster hash: 2bd50...e1d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...