Gå til innhold

Hva kan dette være da? Vondt!

Anbefalte innlegg

Er 33 + 0 i dag.

Har hatt vondt i natt. Stikkende smerter ned i underlivet. Smertene er værst når jeg ligger. I tillegg har jeg hatt vondt i hoftene. Noen som kjenner seg igjen?

Kan det være i forbindelse med modning eller liknende tro?

Kjenner ikke igjen disse vondtene fra første svangerskap..

Kjenner spark og bevegelser fra babyen, så jeg tror den har det bra.

Har time til legen til uken, så jeg har tenkt å nevne det for han da.

Anonymous poster hash: f1500...5f6

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144135665-hva-kan-dette-v%C3%A6re-da-vondt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det er ganske vanlig at flergangsfødende merker mer til både modning og kynnere.

Dette er min tredje og jeg har hatt mye forskjellige vondter som jeg ikke kan huske at jeg har hatt med de andre to, men nurket har hele tiden hatt godt med bevegelser og vekst :)

Men det er nok kjekt å ta det opp med lege/jordmor slik at du får et kvalifisert svar :)

Jeg har også mye vondt i hoftene nå (uke 32). Har jo ligget på siden i mange måneder nå, men akkurat som om det plutselig gjør mer vondt når magen blir større og tyngre.. Jeg har også hatt vondt nederst i magen, jeg har følt det som at noe strekker seg.. Lykke til hos legen!:)

Er 33 + 0 i dag.

Har hatt vondt i natt. Stikkende smerter ned i underlivet. Smertene er værst når jeg ligger. I tillegg har jeg hatt vondt i hoftene. Noen som kjenner seg igjen?

Kan det være i forbindelse med modning eller liknende tro?

Kjenner ikke igjen disse vondtene fra første svangerskap..

Kjenner spark og bevegelser fra babyen, så jeg tror den har det bra.

Har time til legen til uken, så jeg har tenkt å nevne det for han da.Anonymous poster hash: f1500...5f6

En oppdatering:

Etter at disse vondtene mine begynte å bli regelmessige og komme i tak, tok jeg kontakt med føden på Ullevål. Jordmor der ville jeg skulle kom inn for en sjekk. Viste seg at det var urinveisinfeksjon, atypisk. Jeg lå med ctg i ca en time, og vondtene mine viste seg å være sammentrekninger. Heldigvis ikke effektive. Lang og lukket livmorhals. Og lille gutt har det supert inne i magen :)

Nå håper jeg bare antibiotikakuren begynner å virke, slik at alle vondter og ubehag kan forsvinne.

Anonymous poster hash: f1500...5f6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...