Gå til innhold

Kjole, mage og konfirmasjon. Hjelp!

Anbefalte innlegg

Jeg aner ikke hva jeg skal ha på meg, det er så mange pene kjoler og jeg føler alle andre gravide er pene i dem bortsett fra meg. Jeg har ikke så stor mage men synest det er utrolig vansklig å finne noe pent å ha på. Skal i to konfirmasjoner også tenkte jeg at hvis jeg kjøper kjole i anledningen går jeg i samme kjolen til 17.mai også.

Noen som sliter med samme greia eller? :)

Anonymous poster hash: 07fe6...582

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144135581-kjole-mage-og-konfirmasjon-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jupp.

Men jeg får et litt annet problem da, i og med at jeg er 4 dager over termin og skal i konfirmasJon i begynnelsen av mai. Så regner med at jeg har en skikkelig disse-mage :P

Ikke mye som vil sitte pent da :sukk:

Men har kjøpt meg et slags korsett som skal hjelpe på å få livmoren til å trekke seg sammen, så håper den får magen til å se bedre ut ;)

Vet ikke hva jeg ender opp med enda, men skal se på både kjoler og skjørt og topp den siste uke før konfirmasjonen. Må bare improvisere ut ifra hvordan kroppen ser ut...

Men samtidig så vet jo alle at jeg nettopp har født, så det er jo ingen som forventer at jeg skal se ut som en modell i konfirmasjonen heller ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...