Gå til innhold

Betaling på legevakt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på legevakta i går. Endte med å bli innlagt til observasjon til i dag. Da jeg dro hjem tenkte jeg ikke på betaling. Vanligvis er det jo en egenandel på legevaktbesøk. Får jeg da en regning i posten eller slipper jeg siden jeg ble innlagt?

Anonymous poster hash: 0ccd1...049

Fortsetter under...

Skrevet

Du får nok en regning i posten, ja :) men er ikke sikkert - du får vente og se...

Anonymous poster hash: edf81...7c2

Skrevet

Du får regning fra noen og andre ikke. Ville ringt og spurt for å være sikker. Noen legebesøk som fører til innleggelse skal ikke betales, mens andre skal. Mest sannsynlig får du faktura om legevakten og sykehuset ikke er samme enhet.

Anonymous poster hash: 53775...dde

Skrevet

Du får regning fra noen og andre ikke. Ville ringt og spurt for å være sikker. Noen legebesøk som fører til innleggelse skal ikke betales, mens andre skal. Mest sannsynlig får du faktura om legevakten og sykehuset ikke er samme enhet.Anonymous poster hash: 53775...dde

Legevakt og akuttmottaket på sykehuset deler leger og har bare inngang fra hver sin side. Jeg kom aldri ut fra legevakta, bare videre inn på neste avdeling på en måte.

Skrevet

Regner ikke med du får regning. Hvis det skulle være noe å betale kommer det i posten, det blir ikke stående noen "åpne poster" som løper :)

Jeg jobber på poliklinikk med ø-hjelp (på Rikshospitalet), og hvis vi legger inn pasienter betaler de ikke for konsultasjonen på poliklinikken. 

Anonymous poster hash: ef6ed...85b
Skrevet

Du får regning fra noen og andre ikke. Ville ringt og spurt for å være sikker. Noen legebesøk som fører til innleggelse skal ikke betales, mens andre skal. Mest sannsynlig får du faktura om legevakten og sykehuset ikke er samme enhet.Anonymous poster hash: 53775...dde

Legevakt og akuttmottaket på sykehuset deler leger og har bare inngang fra hver sin side. Jeg kom aldri ut fra legevakta, bare videre inn på neste avdeling på en måte.

Da vil jeg tro du ikke får regning på det..

Anonymous poster hash: 53775...dde

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...