Gå til innhold

Hvilket navn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Damian, Patrik eller Adrian? :-)) 

Anonymous poster hash: fd584...589
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Damian funker ikke på norsk. De fleste vil ikke klare å uttale det korrekt. Men nydelig på engelsk :) Patrik liker jeg ikke klangen på, så da blir det Adrian. Dog liker jeg Hadrian bedre :)

Skrevet

Damian funker ikke på norsk. De fleste vil ikke klare å uttale det korrekt. Men nydelig på engelsk :) Patrik liker jeg ikke klangen på, så da blir det Adrian. Dog liker jeg Hadrian bedre :)

mannen min er fra Bosnia…så vi prøver å finne et navn som passer begge språk:/ hehe…dette er vanskelig altså. 2 uker til termin:|

Skrevet

mannen min er fra Bosnia…så vi prøver å finne et navn som passer begge språk:/ hehe…dette er vanskelig altså. 2 uker til termin:|

Ja, det er viktig! :) Vil tro at de mange greske og romerske navn vil fungere fint, og de fleste kan uttales enkelt på norsk også.

Skrevet (endret)

Arian :) er finest hvis han er fra Bosnia :)

Endret av olli bolli totti
Skrevet

Adrian er jo bare helt sykt fint navn..
Min fremtidige sønn skal hete Kim Adrian :)

Anonymous poster hash: 3e452...c88
Skrevet

Patrik synes jeg er flott. Adrian er det så mange som heter. Og Damian er vanskelig å vite hvordan man skal uttale på norsk. Patrik :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...