Anonym bruker Skrevet 17. april 2014 #1 Skrevet 17. april 2014 Jeg har lenge tenkt på å få meg en tatovering som kan symbolisere min datter på rett under ett år. Hun er et svært etterlengtet barn, som alltid sprudler og er full av liv Har dere noen forslag til ett motiv som kan passe, uten å inneholde navnet hennes? Legg gjerne til bilder som inspirasjon! Anonymous poster hash: 9990b...702
Anonym bruker Skrevet 17. april 2014 #2 Skrevet 17. april 2014 Stjernetegnet hennes? Anonymous poster hash: e5ad2...51d
Bustetroll Skrevet 17. april 2014 #3 Skrevet 17. april 2014 Stjernetegn - mye å velge mellomKinesisk stjernetegnFødselsdatoInitialerDet navnet hennes betyr - (Ta meg selv som eksempel, navnet til min betyr fred, og jeg har fredsduer)Evt om hun har et navn som også betyr noe annet. F.eks "Rose" "Sol" osvEller du kan tatovere håndavtrykket hennes, eller fotavtrykk Eller gå til en som er megaflink, og tatover selve henne, som et porttrett
Anonym bruker Skrevet 17. april 2014 #4 Skrevet 17. april 2014 Takl for fine forslag og kom gjerne med flere Anonymous poster hash: 9990b...702
Pom-mom Skrevet 18. april 2014 #5 Skrevet 18. april 2014 Jeg har en G etter pappa'n min som het Geir. Den er i en stil som heter leaf etter anna. Laget av adriana Smith går an å Google når spiren vår kommer skal jeg tattoovere et motiv som minner meg om h*n hva med er portrett som hun over sa? Vurderer det selv, et godt portrett er utrolig fint
RosaParasoll Skrevet 18. april 2014 #6 Skrevet 18. april 2014 Jeg har en G etter pappa'n min som het Geir. Den er i en stil som heter leaf etter anna. Laget av adriana Smith går an å Google når spiren vår kommer skal jeg tattoovere et motiv som minner meg om h*n hva med er portrett som hun over sa? Vurderer det selv, et godt portrett er utrolig fint Men samtidig; det finnes ikke noe styggere enn et portrett gone wrong. Hvis du bestemmer deg for det må du virkelig gjøre leksa di godt og finne en som kan den kunsten. Tanta mi har et portrett av mormor og morfar på overarmen, og jeg grøsser hver gang jeg ser den. Hadde det ikke vært for at jeg kjente det igjen pga det er forlovelsesbilde dems, hadde jeg ikke kjent de igjen.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2014 #7 Skrevet 18. april 2014 Det er så harry at jeg ikke har ord for det Anonymous poster hash: 4358b...dfc
Flutterby Skrevet 18. april 2014 #8 Skrevet 18. april 2014 Hva med en blomst som kan symbolisere deg sammen med en liten blomsterknopp som symboliserer din datter?
Anonym bruker Skrevet 18. april 2014 #9 Skrevet 18. april 2014 Det er så harry at jeg ikke har ord for det Anonymous poster hash: 4358b...dfc Tror du misforstod spørsmålet hennes! Anonymous poster hash: 31b11...4fd
<3 2G <3 Skrevet 18. april 2014 #10 Skrevet 18. april 2014 Fødselsdato i romertall har jeg, pluss stjernetegn.
Pom-mom Skrevet 18. april 2014 #11 Skrevet 18. april 2014 Jeg har en G etter pappa'n min som het Geir. Den er i en stil som heter leaf etter anna. Laget av adriana Smith går an å Google når spiren vår kommer skal jeg tattoovere et motiv som minner meg om h*n hva med er portrett som hun over sa? Vurderer det selv, et godt portrett er utrolig fintMen samtidig; det finnes ikke noe styggere enn et portrett gone wrong. Hvis du bestemmer deg for det må du virkelig gjøre leksa di godt og finne en som kan den kunsten. Tanta mi har et portrett av mormor og morfar på overarmen, og jeg grøsser hver gang jeg ser den. Hadde det ikke vært for at jeg kjente det igjen pga det er forlovelsesbilde dems, hadde jeg ikke kjent de igjen. Helt enig med deg der. jeg er så heldig at jeg har 5 tattoovører i familien & de er kjempe flinke. Spess kona til fetteren min er sykt flink å lage portretter driver med ett på leggen nå & det er/blir kjempe fint, til og med mamma som hater tattooveringer syntes den er flott kvalitets sjekk er utrolig viktig før man tar Tattoo uansett motiv er allt for mange dårlige tattoovører ute å går jeg har ganske mange tattoos så har litt erfaring.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2014 #12 Skrevet 18. april 2014 Jeg har initialer flettet inn i andre elementer som betyr noe for meg. De kan skrike harry alt de vil, men jeg synes en flott tatovering er helt nydelig. Eneste jeg ville vært litt obs på er å ikke gjøre den maskulin i designet. Tatovering er litt hardt/tøft i utgangspunktet, så greit å ha en feminin schwung. Men det er bare min smak altså. Ikke nødvendigvis riktig for deg, men fort gjort å glemme å tenke på. Anonymous poster hash: 9c283...935
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå