Gå til innhold

Hvilken variant liker dere best?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Suebird: Ja, synes Eleonora er nydelig, men lurer på om det er veldig tungt å si.. er jo hele 5 stavelser.

Anonymous poster hash: 11fc5...957

Min mellomste har fem stavelser i sitt navn. Null problem! :) Han har i tillegg et navn som det er lett å forkorte, men det blir sjelden gjort. Heldigvis. Kjenner en liten Eleonora :) Synes du skal tenke på at man venner seg til det meste, selv om det kan høres uvant ut i starten. Vi fikk mye motbør på sistemann sitt navn, men nå tror jeg ingen tenker over det lenger :) Heia Eleonora!

Ja, er ikke bekymret for om det er uvant:) Tror dette skal høyt opp på listen, ja! :)

Forkortelsene blir jo også fine, synes jeg, har jo bl.a. Ellie, Ella og Nora. Og kanskje bruker mange hele:) Verre med f.eks. Constanse, der jeg synes Connie ikke er så fint.

Mitt tips er å understreke det fra starten, at man skal bruke hele navnet. Viktig f.eks. i bhg, da vennes alle til det. Funket supert her. Constanse var høyt på listen her også, men veldig, veldig redd for Connie, ja... Det er ikke videre pent ;)

Annonse

Noen som har noen favoritter blant disse versjonene, eller eventuelt vil rangere de? Fortell gjerne hvorfor! :)

Leonore

Leonora

Eleonora

Eleanor

Ellinor

1. Leonora

2. Eleonora

3. Leonore

4. Ellinor

5. Eleanor

Liker alle bortsett fra Eleanor - syns det er så "kronglete" med den ekstra A`en inni der.. ;) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...