SIE<3 Skrevet 16. april 2014 #1 Del Skrevet 16. april 2014 Hei!Er ny inne på forumet, og vil gjerne dele mine erfaringer med dere, og håper noen har lignende å dele. Gjerne dele "happy endings" Jeg slutta på hormonring i november 2013, da mannen og jeg bestemte oss for at det endelig var greit å prøve. De første syklysene mine etter dette økte fra stabil 28-29 dager til stabil 35 dager. Hadde altså tre syklyser (des-feb) med ca 35 dager. I mars måned hadde jeg en ganske travel periode med mye som skjedde på jobb og på fritida, og mensen kom liksom aldri. Hele denne tiden har jeg testet med billigstrimler, og noen dyrere, for å være på den sikre siden i forhold til mat, alkohol ol.Jeg fikk altså aldri noen menstruasjon i mars, og tenkte at kanskje vi hadde vært heldig. Begynte å glede meg litt over tanken, siden mensen aldri kom.I slutten av februar hadde jeg vært hos legen pga. sinnsyke menstruasjonssmerter, som var verre enn ellers. Legen fant ingenting...Når jeg var to uker over forventen mens, ringte jeg til legekontoret og spurte om jeg kunne stole 100% på negativ graviditetstest, og de mente ja, men at jeg likevel kunne komme å ta en blodprøve.På blodprøven var resultatet under 5, altså så lite hcg at jeg ikke kunne være gravid.3 uker over ikm fikk jeg litt rosa utflod en dag, og tenkte, nå kommer mensen. Det gjorde den ikke. Først nå på mandag (14.09.14) kom det noe som minnet om mensen. Ikke helt vanlig da, ikke friskt blod. Nå har det vært sånn i tre dager, uten noen spesiell form for menssmerter, og det er mye mindre blod enn vanlig.Nå lurer jeg skikkelig på en del ting:- Kan de vonde smertene i februar ha vært en SA, som aldri slo ut på test, men som gjorde at syklusen ble på avveie?- Er det noe poeng for meg å kjøpe test, og teste nå? (må handle i dag da pga. påsken, men vil ikke bli skuffa )- Har dere opplevd det samme, og hva var resultatet?Dette ble en lang tråd, med mye info, men er så spent på hvordan dette utvikler seg. Jeg har vært klar for barn i mange år, men det har ikke mannen, derfor er det så inderlig ønsker.På forhånd takk for alle svar som måtte komme! Påskeklemmer fra meg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144135121-merkelig-syklys-ikke-gravid-dele-erfaringer-lang-tr%C3%A5d/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå