Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har hatt fler fødsler. Hvilke uker fødte dere i ? Vil bare se om det stemmer at de som har gått over tiden somregel føder over tiden nestegang osv😉

Skrevet

Førstemann kom en uke før termin.

Andremann kom nesten to uker etter.

Med tredjemann hadde jeg termin nå på mandag, men han lar også vente på seg :sukk:

Skrevet

Førstemann kom 11 dager før og andremann kom 6 dager etter termin. Så ikke noe "fasitsvar" på hvordan det blir når jeg nå venter nr. 3. Håper han kommer litt før iallfall, da formen min ikke er på det beste! ;)

Skrevet

Førstemann 11 dager over, andremann 5 dager over. Nå med siste var det 6 dager over. Mine barn bruker tydeligvis litt lengre tid :)

Skrevet

Førstemann kom 9dager før termin

Andremann kom 21dager før termin,

Og tredjemann kom 4dager før termin :)

Anonymous poster hash: 22242...958

Skrevet

39+5 med første, og

40+0 med andre.

Men begge er igangsatt ;)

Skrevet

40+3 0g 40+0.  Nå er jeg kun 34+4 og føder vel rundt termin denne gang også (håper jeg).

Skrevet

Han kom 6 dager over termin, så da fødte jeg vel i uke 41 ca!? Nr 2 på vei, så er spennende å se når h*n velger å komme :D Håper på 2-3 uker før termin siden 1. mann var så stor:P

Anonymous poster hash: 2912b...f41
  • 3 uker senere...
Skrevet

Nr 1 kom 21 dager før.

Nr 2 kom 17 dager før.

Spent på nr 3!

Skrevet

Nr 1 kom 12 dager før

Nr 2 kom 8 dager før

Håper 3. mann kommer litt før hun også:-)

Skrevet

Nr 1 startet 2 dager over og kom den 5. dagen.

Nr 2 kom 12 dager over iflg ul-termin,men iflg meg (samt lege og jordmor som tok imot han) kom han akkurat på termin.

Veldig spent på når nr 3 kommer...hun er hjertelig velkommen før termin :)

Skrevet

Han kom 6 dager over termin, så da fødte jeg vel i uke 41 ca!? Nr 2 på vei, så er spennende å se når h*n velger å komme :D Håper på 2-3 uker før termin siden 1. mann var så stor:P

Førstemann hos meg var 4.7 og neste kun 3.8.  Så de kan bli mindre for hvert barn ;)

Skrevet (endret)

1: termindato - 3500

2: uke 38+2 - 3200

3: uke 38+6 - 3150

4: uke 38+6 - 3200

5: uke 37+2 - 3000

6: uke 38+6 - 3200

Så jeg føder rundt uke 38-39.

Den som kom uke 37 var etter mye stress... Så anbefales ikke...

Endret av Turtelduen
Skrevet

Første kom 4 dager før termin og andre kom 5 dager etter termin! :) Veelding spent på 3mann nå :D

Skrevet

Førstemann hos meg var 4.7 og neste kun 3.8. Så de kan bli mindre for hvert barn ;)

Godt å høre de ikke bare blir større! Min første var 4300 og venter nr2 nå straks. Fødte du mye tidligere andre gangen eller? Det var jo ganske stor forskjell på de! 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...