Gå til innhold

Når begynner dere å gi annet enn bare mm eller mme??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg begynte i det små så fort min lille ble 4måneder med grøt, fruktsmoothie og andre smaksprøver :)

Har vært heldig sålangt med diverse smaker, hun tar det meste jeg gir henne både med og uten klumper nå, hun blir straks 7 måneder :)

Vi startet med grøt på 4-månedersdagen.

Nå er hun 4 1/2 måned og spiser en full porsjon grøt til kvelds (ca.1 dl. grøt). Etter grøtmåltidet på kvelden sover hun 13 timer i strekk uten mat.

Har også begynt med noen skjeer moset banan eller pære til lunch, veeeeldig godt!  :fnise:

Vi har startet med små smaksprøver med grøt da han ikke er fornøyd med bare melk. Makan til surving :P ...4 dager har vi prøvd nå, og han har så vidt begynt å svelge det og ikke bare dytte det ut igjen med tunga. Får et par skjeer så putter jeg resten på flaska. Han blir god og mett og sover 10-12 timer før han våkner :)

Han er 4 mnd den 22april. Har kjøpt inn utstyr å har planer om å begynne mose frukt og grønt og gi han når grøten er godtatt ordentlig :) han har fått litt sviskemos allerede så magen ikke stopper opp pga grøten :) det gikk ned på høykant (søtt)

Endret av Tilith

Annonse

Her er gutten blitt 4,5 måneder. Han sitter på fanget mitt under måltidene våre (fordi han ikke vil ligge alene i vogga) og for hver bit jeg tar på gaffelen, følger han den med blikket. Så vi startet såvidt med litt most potet forrige uke. Og for noen dager siden fikk han smake tynn grøt at mais og banan, og det var godt!

vi började med gröt när hon blev 4 månader och det var inte snack om att bara få smakis. Hon tyckte verkligen om det och det tog inte lång stund innan hon visste hur hon skulle göra för att få  sig så mycket som möjligt. Nu får hon en portion till kvällen o hon blev 4 månader 7:de april. Har sviskon mos i gröten så hon inte får problem med magen.

Vi startet med smaksprøver av grøt, frukt- og grønnsaksmos fra hun fylte fire måneder. Her er derimot puppen fortsatt favoritten, så nå ved 6 måneder er vi fortsatt bare på smakingen. BLW fungerer bedre enn skjemating, så nå får hun smake det vi spiser. Har merket mer entusiasme for mat bare den siste uka, så satser på at vi får inn et fullt måltid snart :) Hadde vært deilig med litt mere søvn!

Anonymous poster hash: 7c3f2...662

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...