Gå til innhold

kynnere og diaré uke 29

Anbefalte innlegg

Har to dager hatt masse kynnere og i natt og i dag hatt diaré og magekniper. Kynnerne har roet seg i dag og baby sparker som normalt. Føler meg litt slapp og sliten men ikke så rart når jeg sov så dårlig i natt. Er dette noe å bekymre seg over eller er det normalt?

Anonymous poster hash: 924e3...5e1
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144134936-kynnere-og-diar%C3%A9-uke-29/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde noe liknende for noen uker siden. For min del kom kynnerne av mageknipen, var nok smittet av noe forbigående magesjauopplegg. 

Hvis det har gått over igjen ville jeg vel bare tatt det rolig, men om det ikke gir seg er det vel sikkert greit med en ekstra tlf til føden?

Anonymous poster hash: 46170...426
  • 3 uker senere...
Gjest Kirkir

Har akkurat samme problem er 28+6. Jeg var brått veldig kvalm kastet opp en del, også fikk jeg utrolig vondt i magen (jeg trodde nesten jeg skulle føde) er min første så vet ikke hva jeg går til i det heletatt. Syntes det nesten er litt skummelt. Etter det så hadde jeg som sagt utrolig vondt i magen, gikk på do og hadde skikkelig diaré. Nesten som en foss :o ikke godt i det heletatt, jeg gråt og hadde ufattelig vondt. Samboeren spurte om å ringe legevakten, men jeg tenkte at det ville gå over (noe det gjorde) bortsett fra litt vondter i magen, men det overlevde jeg. I dag er jeg utslitt, skulle ønske jeg viste hva kroppen prøver å fortelle meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...