Anonym bruker Skrevet 15. april 2014 #1 Skrevet 15. april 2014 Unnskyld meg, men jeg har hatt mine problemer her i livet og jeg kunne mer enn gjerne fått en gave, men istedenfor er det velstående mennesker som har barn som er syke som får gaver fra både Moods of norway, frisørsalonger etc... Hva er meningen med alle disse gavene? skal de som er syke bli i bedre humør av gaver? Anonymous poster hash: b79e1...094
Anonym bruker Skrevet 15. april 2014 #2 Skrevet 15. april 2014 Hvordan vet du at det er velstående mennesker som får gavene? Ligger du på sykehus og er 0-14 år? Anonymous poster hash: f0c55...be7
FrkKværner Skrevet 15. april 2014 #3 Skrevet 15. april 2014 Unnskyld meg, er et virkelig sjalu på sykebarn? Hvor står det at det kun er velstående barn som blir syke? Velstående eller ikke, innlegget ditt er bare tåpelig.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2014 #4 Skrevet 15. april 2014 Vi bor ikke i USA.. Her er det ikke bare de velstående som får behandling på sykehusene.. Er ikke bare velstående barn som blir syke.. Hvor tar du dette ifra?? Sjalu på syke barn?! Er det mulig... Anonymous poster hash: 754c4...9fb
Anonym bruker Skrevet 15. april 2014 #5 Skrevet 15. april 2014 Unnskyld meg, men jeg har hatt mine problemer her i livet og jeg kunne mer enn gjerne fått en gave, men istedenfor er det velstående mennesker som har barn som er syke som får gaver fra både Moods of norway, frisørsalonger etc... Hva er meningen med alle disse gavene? skal de som er syke bli i bedre humør av gaver? Anonymous poster hash: b79e1...094 Du må jo trolle.. Anonymous poster hash: 71b02...e95
Anonym bruker Skrevet 15. april 2014 #7 Skrevet 15. april 2014 God bedring. Du må være seriøst sjuk!! Sjalu på barn på sykehus? Og om du troller er du enda sykere; visse ting troller en bare ikke om. Du er nok så sjuk at gaver hadde ikke gjort deg bedre uansett. Anonymous poster hash: 0cf89...77e
Anonym bruker Skrevet 15. april 2014 #9 Skrevet 15. april 2014 Jeg er faktisk litt enig.. For meg fremstår det som underlig å dra rundt til norske sykehus med gaver. Måtte vært bedre å sende gavene ut av Norge til barn som faktisk er fattige, evnt bruke alle disse pengene på opplevelser for ungene som er innlagte: Klovner, film, Ipad, tryllekunstner, lesestund. Og ja, snakker av erfaring, da min datter har vært lagt inn på sykehus med alvorlig sykdom over flere perioder. Vi hadde ikke noe behov for å få gratis gaver eller andre veldedige bidrag (ville oppfattet det som litt nedverdigende, faktisk), men satte enormt stor pris på sykehusklovnene som spredte glede og latter i korridorene. Anonymous poster hash: 69d8c...93c
Anonym bruker Skrevet 15. april 2014 #10 Skrevet 15. april 2014 Jeg heier på Sykehusbarn! jeg synes de gjør fantastisk mye bra for barna som ligge på sykehus. Det er skikkelig kipt å være syk og måtte tilbringe uendelig mye tid på sykehus, og sykehusbarn gjør mye for å mundtre opp tilværelsen til de barna og ungdommene som må tilbringe tiden sin der! Samtidig tror jeg en del bedrifter har sett sitt snitt til å profilere seg litt på dette. De får mye positiv publisitet og gratis reklame ut av dette, og Sykehusbarn er flinke til å promotere de firmaene som sponser de. Jeg skulle gjerne ønske at bedrifter og firmaer ble med på å gi gaver uten å nødvendigvis få så mye publisitet tilbake! Hvorfor har ikke f.eks Peppes, Toys R' Us, Hairport osv vært mer poritive til å gi gaver til barneavdelinger rundt om kring tidligere?? Det er jo ikke akkurat slik at behovet plutselig har dukket opp nå........ Anonymous poster hash: 113be...5b9
Anonym bruker Skrevet 15. april 2014 #11 Skrevet 15. april 2014 Når min sønn lå alvorlig syk på sykehus var det veldig morsomt får han å få en gave iblant, de ga små gaver når han våknet får å prøve å holde han litt mer våken enn bare å glippe med øynene(sovnet stort sett 5-6 ganger før han hadde fått av alt gavepapiret på en liten lekebil). Å som en liten trøst for att han hadde gått glipp av hele julaften og alt. Det var ingen dyre gaver fra moods eller slikt, men det ble satt like mye pris på likevell å jeg blir fortsatt litt sentimental når jeg ser de lekene å husker hvor glad han ble når han fikk dem. Anonymous poster hash: bf326...07f
mamma_bergen Skrevet 15. april 2014 #12 Skrevet 15. april 2014 Wow sier bare jeg...Jeg blir igjen målløs over hva som kan bli spydd ut her på forumet..
Anonym bruker Skrevet 15. april 2014 #13 Skrevet 15. april 2014 av alle de som får gaver, så er det sykehusbarna som plager deg mest? Syke unger på sykehus er uverdige mottakere? Har du vært på disse avdelingene der unger ligger i månedsvis? Jeg lover deg det er ikke noe å misunne. Jeg velger å tro at dette er trolling. Anonymous poster hash: f5d5b...d13
Anonym bruker Skrevet 15. april 2014 #14 Skrevet 15. april 2014 Jeg er faktisk litt enig.. For meg fremstår det som underlig å dra rundt til norske sykehus med gaver. Måtte vært bedre å sende gavene ut av Norge til barn som faktisk er fattige, evnt bruke alle disse pengene på opplevelser for ungene som er innlagte: Klovner, film, Ipad, tryllekunstner, lesestund. Og ja, snakker av erfaring, da min datter har vært lagt inn på sykehus med alvorlig sykdom over flere perioder. Vi hadde ikke noe behov for å få gratis gaver eller andre veldedige bidrag (ville oppfattet det som litt nedverdigende, faktisk), men satte enormt stor pris på sykehusklovnene som spredte glede og latter i korridorene. Anonymous poster hash: 69d8c...93c Selv om det fins barn som er fattigere er det lov ta vare på egne også. Må da virkig være ok gi barna som ligger på sykehus en øyen oppmerksomhet selv om andre er fattig i den andr delen av verden. Nedverdigende? Tror du datteren din også syns det, eller kunne du klart svelge stoltheten din om din syke datter syns det var stas? Anonymous poster hash: 0cf89...77e
Gjest meg mamma? Skrevet 15. april 2014 #15 Skrevet 15. april 2014 Jeg er faktisk litt enig.. For meg fremstår det som underlig å dra rundt til norske sykehus med gaver. Måtte vært bedre å sende gavene ut av Norge til barn som faktisk er fattige, evnt bruke alle disse pengene på opplevelser for ungene som er innlagte: Klovner, film, Ipad, tryllekunstner, lesestund. Og ja, snakker av erfaring, da min datter har vært lagt inn på sykehus med alvorlig sykdom over flere perioder. Vi hadde ikke noe behov for å få gratis gaver eller andre veldedige bidrag (ville oppfattet det som litt nedverdigende, faktisk), men satte enormt stor pris på sykehusklovnene som spredte glede og latter i korridorene. Anonymous poster hash: 69d8c...93c Akkurat som om det ikke finnes fattige barn i Norge
Anonym bruker Skrevet 15. april 2014 #16 Skrevet 15. april 2014 Eeeh.. Ja de drittsekkene som ligger på barneavdelingen og tar opp plass.. Så fælt å unne disse barna en liten oppmerksomhet i deres hverdag. Så smålig kan man altså være... Anonymous poster hash: 6dabf...adc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå