Gå til innhold

Vaskerom

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er du mest fornøyd med og hva liker du ilke med vaskerommet ditt? Trenger tips ☺

Anonymous poster hash: 6a4f3...eba

Fortsetter under...

Skrevet

Er fornøyd med det meste utanom beliggenhet, hadde vore gull å ha det i hovudetasjen.

Skrevet

Mest fornøyd med de store skapene med kurver som jeg kan legge rene klær i. (alle barna og de voksne har en kurv hver) Slik kan alle finne rene klær selv.

Anonymous poster hash: 6166e...ec1
Skrevet

Har dere vaskemaskinen på gulvet eller på benken? Mye skap? Hvordan sorterer dere skittentøy? Tørkemuligheter?

Mitt vaskerom skal fungere både som vaskerom og biinngang. Ser for meg at det blir denne inngangen ungene bruker.

Anonymous poster hash: 6a4f3...eba

Skrevet

2 vaskemaskiner! Det er helt gull:)

Nå bygger vi om vaskerommet og da kommer vi til å løfte maskinene litt opp fra gulvet slik at vi får sorteringskurver for skittentøy under.

Til tørk har jeg 3 stativer, 2 som står på gulvet som jeg setter der det passer (gjerne ute på sommeren) og ett som henger i taket.

Skrevet

Førnøyd med størrelsen (15 kvadrat), at det er plass til begge maskinene + stort lintøyskap, tørkestativ, kommode etc. At jeg har stooor benk til å ha de brettede klærne før de bæres opp på div soverom og at jeg har egen utgangsdør der nede, sånn at møkkete unger fra skole/barnehave kan gå rett inn der og vrenge av seg våte søle-klær :) Det jeg mangler er skikkelig avtrekk, fordi med våte klær på stativet + tørketrommel blir det fort klamt om jeg har dørene lukket.

Annonse

Skrevet

Det ligger vegg i vegg med kjøkkenet, har egen utgang til terrasse/hage, har fliser fra gulv til tak, har stor benk med vask som vi i bleieperiodene har brukt som stellebenk. Mange overskap med plass til det meste. Vegghengte kurver til vaskemiddel og dann og vann. Vegghengte tørkesnorer fra IKEA som kan slås opp når de ikke brukes, knaggerekke til diverse, plass under benk til skittentøyskurver. Gud, jeg elsker det rommet!

Skrevet

Vi holder på å ordne vaskerom selv. Har vaskemaskin og tørketrommel, under en stor benkeplate hvor man kan brette tøy og sånt. Et underskap ved maskinene. Over der skal vi ha tre veggskap, også har vi kjøpt et høyskap for oppbevaring av sengetøy og håndklær. Tenkte å se om jeg finner sånne "tørkesnorer" som kan festes høyt på veggen og dras ut og inn hvis noe stort skal henge til tørk. Har også en utslagsvask ja, den glemte jeg. Får følge med her om det kommer flere gode tips :)

Anonymous poster hash: 917f5...e27

Skrevet

Er fornøyd med mye skapplass, stor vask med spylehode med børste. Og så er det et våtrom med sluk på gulvet og varmekabler, men det er kanskje alle vaskerom. Og så har jeg en luke i andre etasje, sånn at vi kaster skittentøyet ned der, og så lander det rett i et skap på vaskerommet. Rett unddr dette skapet står vaskemaskinen.

Anonymous poster hash: 54a17...f34
Skrevet

Det jeg er fornøyd med der inne er vaskemaskinen jeg kjøpte forrige uke. Det jeg misliker der inne er det fantastisk gule gulvet, to hvite vegger, to grønne vegger, blandebatteriet og vasken. Og ikke minst den nydelige varmtvannstanken. Alt fra 1979 :P Har jo starta oppgraderinga med vaskemaskina og resten kommer fortløpende :P

Skrevet

Mest fornøyd med vaskemaskinen og varmtvannsberederen. De funker i alle fall. Har vaskekjeller.. Skal pusse opp etterhvert da:)

Anonymous poster hash: ea067...0b4

Skrevet

Er fornøyd med størrelsen ( 25m2) Har også noen rader med snorer på veggen som er praktiske. Har en stor benk over vaskemaskin og tørketrommel som er fin å legge sammen klær på.

Jeg skulle ha pusset det opp lenge, det er i mur, ikke flislagt. I tillegg er gulvmalingen litt slitt. Men det blir alltid nedprioritert siden det er fullt funksjonibelt.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...