Gå til innhold

Litt erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skal prøve å forklare dette. Fikk ikke positiv El test den 09.04 masse El slim. Den 10.04 fikk jeg et smil gjennom hele dagen. Tok morgen og kveld litt mindre El slim. Den 11.4 fikk jeg positiv gjennom hele dagen. Morgen og kveld enda litt mindre El slim. Den 12.04 fikk jeg negativ. Når kommer egget?

Anonymous poster hash: 8ad54...cd7

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144134865-litt-erfaringer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk for svar;) har et spm til. Jeg tok en El test i går. Den var svak 2 strek hvis dere skjønner. Idar er streken enda sterkere. Har jo 100% sikkert hatt eggløsning. Men vi planlegger ikke denne mnd. Han kom inn meg på lørdag den 5. Eggløsning var den 11. Han kan ikke ha gjort meg gravid? Å hvorfor blir El testene sterkere:(

Annonse

Noen ganger slipper ikke egget første gang og kroppen forbereder seg på eggløsning en gang til. Hvis du tar digitale el tester fremdeles og disse kun har en ring så er de negativ uansett om strekene på testen er svake eller sterke på den man løser ut av beholderen. En el test vil heller ikke fange opp en graviditet før du nærmer deg ikm, altså om 2 ukers tid. Graviditetstest skal vel uansett slå ut før en el test så anbefaler å teste med det hvis mens ikke dukker opp :-)

Tusen takk for at du tok deg tid til å svare. Ja får vel bare vente å se. Ville egentlig vente til neste måned men spiller jo ingen rolle. Den blir liksom sterkere og sterkere. Eggløsning er jeg 110 sikker på at jeg har hatt. Men om egget slapp kan man jo aldri vite. Har i hvertfall aldri fått økning av lh etter en eggløsning. Jaja spent♡

Noen ganger slipper ikke egget første gang og kroppen forbereder seg på eggløsning en gang til. Hvis du tar digitale el tester fremdeles og disse kun har en ring så er de negativ uansett om strekene på testen er svake eller sterke på den man løser ut av beholderen. En el test vil heller ikke fange opp en graviditet før du nærmer deg ikm, altså om 2 ukers tid. Graviditetstest skal vel uansett slå ut før en el test så anbefaler å teste med det hvis mens ikke dukker opp :-)

hørt omvendt jeg. At el tester slår ut Før graviditetstester;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...