<3 drømmer <3 + <3 spire <3 Skrevet 14. april 2014 #1 Skrevet 14. april 2014 Sjekker alle jordmødre om man er moden? Å når gjør de somregel dette? Er 2 gangs, men gikk ikke hos jordmor sist 😊 å synes det er så mange som skriver at de har blitt sjekket eller strippet.
lovelyme Skrevet 14. april 2014 #2 Skrevet 14. april 2014 Har aldri blitt sjekka eller strippa.. Men kansje noe mn gjør evt på overtidskontroll?
Nettisen:) Skrevet 15. april 2014 #3 Skrevet 15. april 2014 Jeg ble aldri sjekket hos jordmor, men ble strippet av lege på sykehuset for å se om de kunne slippe å sette igang fødselen. Var litt moden, ble strippet, men ikke noe skjedde så ble satt igang uansett.
SoriaM Skrevet 15. april 2014 #4 Skrevet 15. april 2014 Jeg har aldri blitt verken sjekket eller strippet hos jordmor. Her hos oss er det vanlig å gå til jordmor før 40 uker. Etter 40 uker er det inn på sykehuset på overtidsvurdering. Og så foretar sykehuset de nødvendige "inngrep"
Tieran Skrevet 15. april 2014 #5 Skrevet 15. april 2014 Jeg har aldri blitt verken sjekket eller strippet hos jordmor. Her hos oss er det vanlig å gå til jordmor før 40 uker. Etter 40 uker er det inn på sykehuset på overtidsvurdering. Og så foretar sykehuset de nødvendige "inngrep" Samme her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå