Gå til innhold

Noen som har vært nære ved å svime av?

Anbefalte innlegg

Stod å lagde mat tidligere i kveld hvor jeg plutselig mistet følelsen i ansiktet, ble uhyre varm, svimmel, klarte ikke å gå i rett linje, kjente meg kvalm og måtte legge meg på sofaen og mannen måtte overta middagslagingen før jeg gikk i bakken. Flere som kan gjenkjenne seg??

Fortsetter under...

Skjedde meg med andre gangen jeg var gravid. Holdt på å gå i bakken, måtte ut i frisk luft og stå med bøyd rygg og hodet ned mot beina. Var helt jævlig. Var nok blodtrykksfall men hvorfor det skjedde vet jeg ikke. Aldri besvimt før og kun vært i nærheten av det 1 gang tidligere pga varmt og tett luft og lite drikke

Har det stadig vekk slik. I ungdommen ble jeg ofte slik før jeg faktisk besvimte. Lenge siden jeg har besvimt nå, nå er det bare like før. Lenge siden jeg har sjekket opp i det, men er blitt verre den siste tiden så skal til legen i slutten av måneden for å sjekke opp i det. Det burde du også gjøre.

Anonymous poster hash: 5598a...249

Annonse

Vel, jeg hadde veeeldig lavt blodtrykk før jeg ble gravid, og svimla titt og ofte da allerede. Var faktisk sykemeldt en liten periode for jeg klarte ikke å stå i stell. Men nå er det jo fullstendig skakkjørt, og blodtrykksfallene hagler. Har fast rute når jeg skal fra sofa til badet, med tre stoppunkter for å hente meg inn. Men det er heldigvis verst når jeg er i ro. De dagene jeg klarer å holde meg i litt aktivitet er det ikke så ille som på "sofadager".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...