Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #1 Skrevet 14. april 2014 Vi har planer om å kjøpe ny sofa, men tenker ikke å bruke så voldsomt mye penger på det, så vurderer Ektorp sofa med hvitt trekk (Blekinge). Er det noen her som har denne? Er den god å sitte i? Holder den formen greit, eller ser den slaskete ut etter en kort stund? Håper på mange svar Anonymous poster hash: 04aae...70e
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #2 Skrevet 14. april 2014 Jeg har ikke hatt den selv, men kjenner ei som har den. Den har blitt litt nedsunket i ryggputene, over toppen av putene har jeg lagt merke til. Ellers ser det ut til at den har holdt seg bra. :-) Anonymous poster hash: f46a8...a70
Nettie+jentungen Skrevet 14. april 2014 #3 Skrevet 14. april 2014 Vi har ektorp og vår har mistet mye form.. Men bytter på putene og snur dem hver gang jeg støvsuger den.. Da ser den fin ut ihvertfall 5 min 😝
Gjest Sekretøsa Skrevet 14. april 2014 #4 Skrevet 14. april 2014 Fin hvis du ikke har dyr ;-) den er grei nok, til prisen :-)
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #5 Skrevet 14. april 2014 Takk for svar Har den dere har ganske ny eller er den noen år? Har hørt at eldre modeller holder seg litt dårligere enn de som er nyere (nytt fyll i putene eller noe). Anonymous poster hash: 04aae...70e
Nettie+jentungen Skrevet 14. april 2014 #6 Skrevet 14. april 2014 Vår er vel 3-4 år gammel, så det er mulig 😊
Hønemor30 Skrevet 14. april 2014 #7 Skrevet 14. april 2014 Jeg har hjørnesofaen,kjøpt i 2011. Min blir også litt nedsunket i ryggputene. Hjelper å ha ekstra trekk. Ser bedre ut når jeg bytter sommer og vinter. Får tatt ut putene og banket de opp. Glad i sofaen men den er ikke god ligge på.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #8 Skrevet 14. april 2014 Takk for svar Anonymous poster hash: 04aae...70e
skjotta Skrevet 14. april 2014 #9 Skrevet 14. april 2014 Jeg ville revurdert det hvite trekket dersom du har barn og/eller dyr...
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #10 Skrevet 14. april 2014 Jeg har både barn, dyr (stor hårete hund) og hvit Ektorp - kjempegodt fornøyd, det er superenkelt å vaske trekkene på seksti og så er den like fin. Anonymous poster hash: d6180...ed3
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #11 Skrevet 14. april 2014 Jeg ville revurdert det hvite trekket dersom du har barn og/eller dyr... Ville aldri valgt det hvite trekket hvis det ikke kunne vaskes på 60 grader, men tenker at det kanskje funker når man kan det...? Anonymous poster hash: 04aae...70e
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #12 Skrevet 14. april 2014 Jeg har både barn, dyr (stor hårete hund) og hvit Ektorp - kjempegodt fornøyd, det er superenkelt å vaske trekkene på seksti og så er den like fin. Anonymous poster hash: d6180...ed3 Så bra, takk for svar HI Anonymous poster hash: 04aae...70e
Gullunger Skrevet 14. april 2014 #13 Skrevet 14. april 2014 Vi har Ektorp på hytta og er kjempefornøyd!!
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #14 Skrevet 14. april 2014 Fin hvis du ikke har dyr ;-) den er grei nok, til prisen :-) Haha, da lurer jeg på hvilke dyr du har, siden det går spesielt hardt utover en Ektorpsofa Vi har tre katter. Selv om jeg ikke ser hva det har med sofakvaliteten å gjøre, så er vår sofa 7år gammel. Den holder formen kjempefint. Byttet til nytt trekk i fjor. Anonymous poster hash: fc2fd...cdf
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #15 Skrevet 14. april 2014 Vi har rød ektorp sofa og har hatt den i ca. 6,5 år og er veldig fornøyd med den. Jeg flytter på putene når jeg støvsuger. Trekket er en del slitt nå og tenker å kjøpe nytt trekk. Jeg syns den er god å ligge i også når det er en hvil. Har ikke prøvd å sove der på natten. Vi har hjørnesofaen. Anonymous poster hash: 7f330...acc
Bustetroll Skrevet 14. april 2014 #16 Skrevet 14. april 2014 Jeg hadde hvit ektorp.. Ikke helt å anbefale med dyr og barn, men det var veldig lett å vaske !Jeg pleide å hive hele greia i badekar med klorin og vann, og etterpå i maskinen. Kom ut kritthvitt og som nytt!Aldri noe problem å ta på trekkene etter vask heller.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #17 Skrevet 14. april 2014 Vi har hatt en hjørnesofa og to tresetere. Og en lenestol. Aldri igjen. Dårlig kvalitet. Og det er faktisk rimelig upraktisk at alle putene er løse. Anonymous poster hash: 38679...f3c
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #18 Skrevet 14. april 2014 Hund og barn her, og ektorp sofa Den er så skummelt god både å ligge og sitte i. Vår er to år gammel, ser helt ny ut i ryggputene. Passer alltid på å banke putene og snu på de sånn at de samme putene ikke er samme sted hele tiden, og da holder den formen. Ser jo nedsittede ektorper på finn, de kan umulig ha blitt behandlet godt. Har grått og hvitt trekk, det hvite bruker vi ikke da svarte lodotter fra sokkene syntes så godt og det ble mye unødvendig støvsuging. Det grå trekket har jeg hatt på i snart ett år, ikke vasket/renset enda. Og vi spiser mye i sofaen, har blitt grist alt mulig på den, men tørker bare bort med fuktig klut. Støvsuger den kanskje en gang i måneden, den trekker heldigvis ikke til seg hår fra hverken hund eller støvdotter. Anonymous poster hash: 4e6ec...9ab
Gjest Sekretøsa Skrevet 14. april 2014 #19 Skrevet 14. april 2014 Fin hvis du ikke har dyr ;-) den er grei nok, til prisen :-)Haha, da lurer jeg på hvilke dyr du har, siden det går spesielt hardt utover en Ektorpsofa Vi har tre katter. Selv om jeg ikke ser hva det har med sofakvaliteten å gjøre, så er vår sofa 7år gammel. Den holder formen kjempefint. Byttet til nytt trekk i fjor. Anonymous poster hash: fc2fd...cdf Har tre katter selv. Var ikke sofaen jeg tenkte på, men fargen. Fikk formulert det litt dårlig :-P
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #20 Skrevet 14. april 2014 Vi har hatt ektorp nå i sju år og er veldig fornøyd. Begynner å se at den er litt sliten, men den er godt brukt Vi har beige trekk og har hatt det i alle disse årene, så det begynner å bli slitt. Har også et rødt trekk og det er lite brukt så da ser sofane helt ny ut igjen da stoffet er litt stivere. Foreldrene mine har også ektorp og den er sikkert 15 år gammel og fortsatt like fin. Blir jo brukt litt annerledes enn vår som har unger som herjer litt. Vi kommer til å kjøpe ny og større sofa om ikke så alt for lenge, men ser ikke for meg at denne skal ut, håper vi får plass til den i det nye lekerommet til ungene, men da med nytt trekk Anonymous poster hash: 80e35...b49
Gjest ronja røverdatter Skrevet 14. april 2014 #21 Skrevet 14. april 2014 Kjempefornøyd med Ektorpen. Den er virkelig verdt pengene, og så er det jo gøy å kunne skifte trekk om man ønsker forandring.
skjotta Skrevet 14. april 2014 #22 Skrevet 14. april 2014 Jeg ville revurdert det hvite trekket dersom du har barn og/eller dyr... Ville aldri valgt det hvite trekket hvis det ikke kunne vaskes på 60 grader, men tenker at det kanskje funker når man kan det...? Anonymous poster hash: 04aae...70e for meg er klesvask et ork og sofatrekk er ikke vasket på et blunk, så jeg har ingen hvite møbler ;-)
Anonym bruker Skrevet 15. april 2014 #23 Skrevet 15. april 2014 Tusen takk for alle svar! Tror vi satser på å kjøpe den, må bare prøvesitte en gang til... HI Anonymous poster hash: 04aae...70e
MammantilNurket Skrevet 15. april 2014 #24 Skrevet 15. april 2014 Den synker litt sammen og det er lurt å "hufse" putene nå og da. Forrige dagen kastet pus opp en DIGER hårball i sofaen (hvorfor alltid i sofaen??) og det var utrolig greit å skrelle av trekket og vaske det i maskinen
Anonym bruker Skrevet 15. april 2014 #25 Skrevet 15. april 2014 2-3 år grå. Fornøyd. Aldri vasket putene. Aldri snudd dem eller fluffet dem opp. Liker å sove i den. Fornøyd. Rimelig også. Lett å sette opp. Anonymous poster hash: 2034d...c84
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå