Gå til innhold

Emily Olivia

Anbefalte innlegg

Skrevet

Emily Olivia

- kan det gå, eller blir det for tungt å si?

Anonymous poster hash: 3a09b...d0c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det ble litt tungt å si, må det være dobbeltnavn? Olivia er nydelig.

Anonymous poster hash: b6163...638

Skrevet

Takk for svar:) Olivia er veldig fint, har likt dette navnet så godt i flere år! Dessverre har det blitt så populært de siste årene, derfor vil jeg helst ha dobbeltnavn:/ Emily er også et navn jeg synes er svært vakkert. Så jeg vil bare høre litt hva andre mener om kombinasjonen. Merker selv at den ikke er heeelt ideell i forhold til å uttale, men så er den litt fin også.. Synes i alle fall det er to nydelige navn:)

Skrevet (endret)

Jeg synes at det var en litt tung kombinasjon, men hvis dere bare kommer til å bruke Emily som navn i det daglige så spiller det kanskje ikke en så stor rolle?

Olivia har økt i popularitet, men det er ikke inne på topp 20, så jeg ville brukt det hvis dere liker det. Det kommer neppe til å være fem andre som heter Olivia i klassen på barneskolen.

:)

Endret av Percival
Skrevet

Nydelige navn begge to, men det blir tungt å si sammen. Du må nok regne med at et av dem kun blir på papiret.

Skrevet

hadde gått kun for et av de, 2 Vakkre navn,men altfor tunge sammen

Skrevet

Skikkelig tungekrøll. Spar det ene til en evt. nestmann

Anonymous poster hash: 392ca...513

Skrevet

Flotte navn! Men veldig tungt sammen

Skrevet

Fine navn hver for seg, men sammen kan det kanskje bli "litt for mye av det gode".

Skrevet

Synes de er pene sammen! Penere sammen enn hver for seg synes jeg (begge er litt "kjedelige" hver for seg).

Skrevet

Takk for svar:) Blir litt tungt, ja, kanskje brukes eventuelt bare Emily til vanlig. Gøy at noen synes de er fine sammen, også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...