Gå til innhold

Er det flere her som bruker bokklubben.no mye??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså til andre ting enn å motta hovedbøker ;) Hvis ikke, så kan jeg tipse om denne geniale nettsiden...

Jeg er medlem av flere bokklubber der. Ved innmelding i de jeg er medlem av, får man et gavekort på 1000 kr. Man må velge tre bøker, og kan velge tre billige. Da gjenstår det en del kroner man kan bruke på "stæsj". Må kun betale porto og kan handle en del ting til seg sjøl eller unga eller til potensielle julegaver etc..

Ett års bindingstid. Etter ett år kan man melde seg ut, men ved utmelding får man tilbud om å fornye og motta et gavekort på 500 kroner. Ja, takk, 500 nye kroner å handle stæsj for. Evt kan man melde seg ut og melde seg inn igjen og få gavekort på 1000 kroner (har jeg gjort noen ganger).

Med jevne mellomrom mottar jeg gavekort på 50 kroner (noen ganger på 100) som jeg gjerne kjøper bøker for. Genialt med portofri levering av bøker.

Jeg avbestiller alle hovedbøker. Får mail om det, noen ganger er jeg inne og sjekker og avbestiller når jeg er inne.

Ofte har de salg på bøker eller ting (f.eks. interiør, spill, kjøkkenartikler). Får tilbud på mail. Bestilte nettopp den nye Rosendahl kaffekanna til halv pris (249,-) pluss en masse andre greier på salg. Når man legger i handlekurven står det bestandig samlet pris over hva man sparer også (LIKER), dvs jeg hadde varer til rundt 1000-lappen og under sto det at Du sparer totusen og ett eller annet. Genialt for de som liker å "spare" penger (les handle på salg).

Jeg har "drevet" med dette i noen år nå, og har kjøpt julegaver, bøker til unga og stæsj til meg selv uten å betale særlig. Anbefales til de som liker å handle og spare penger. Og kanskje lese bøker ;)

Dagens tips! Ha en strålende aften ;)

Anonymous poster hash: 24ec3...990
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er medlem i barnas bokklubb eller hva den nå heter. Kan jeg melde meg inn i flere og få 1000,- i verdi der og? Hvilke klubber kan jeg velge i isåfall?

Fikk 1000,- da jeg meldte meg inn i barnas bokklubb i november, men kunne tenkt meg å være med i flere hvis jeg for samme tilbudet..

Anonymous poster hash: 3abe7...627

Skrevet

Jeg er medlem i barnas bokklubb eller hva den nå heter. Kan jeg melde meg inn i flere og få 1000,- i verdi der og? Hvilke klubber kan jeg velge i isåfall?

Fikk 1000,- da jeg meldte meg inn i barnas bokklubb i november, men kunne tenkt meg å være med i flere hvis jeg for samme tilbudet..

Jeg er medlem av Nye Bøker, Krim og spenning og har 2 medlemsskap i Barn. Har du flere barn kan du melde de inn og få gavekort på 1000 kr :) Tror det er (kun) disse bokklubbene som gir gavekort. 

Skrevet

Fant det ut, og er nå medlem i to klubber til :) Veldig ålreit med de gavekortene, og tingene man kan velge i er kjempefine! :)

Skrevet

Helt enig. Jeg kan fornye før jul, passer veldig fint mtp julegaver ;)

Skrevet

Er det virkelig ingen kjøpsforpliktelser!? Dette må jeg sjekke ut ;)

Skrevet

Tanum bokklubber har også det samme konseptet, men gavekort på 1500 kr

Anonymous poster hash: 9fdac...320

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...