Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #1 Skrevet 13. april 2014 Jeg sliter med eksem og alle skriker om at disse produktene er 100% naturlige og er kjempe bra. I dag fikk jeg en tube med en krem som heter Aloe propolis creme som er fra FOREVER living. Det første jeg gjør er å lese ingrediensene, siden jeg har fått beskjed om å holde meg unna parfyme og parabener. Men i denne ingredienslista står det at kremen inneholder parfyme, methylparaben, propylparaben og alkohol. Jeg sliter med å se hva som er naturlig med de ingrediensene. Noen som vet dette og kan svare meg? Anonymous poster hash: e1f6c...f71
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #2 Skrevet 13. april 2014 Hehe, samme som ei som prøvde å prakke på med MAry Kay sa, eller, hun påsto at de var heeeeelt parabenfrie, alt sammen. Jeg kjøpte en krem, hva står det på innholdslista? Joda, parabener. alrdi mer. Anonymous poster hash: 3047a...6cd
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #3 Skrevet 13. april 2014 Hehe, samme som ei som prøvde å prakke på med MAry Kay sa, eller, hun påsto at de var heeeeelt parabenfrie, alt sammen. Jeg kjøpte en krem, hva står det på innholdslista? Joda, parabener. alrdi mer. Anonymous poster hash: 3047a...6cd de gjør alt for å kunne selge. Det går helt i huet på enkelte. Men syntes det går for langt når de direkte lyver til folk for å få solgt. Hi Anonymous poster hash: e1f6c...f71
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #4 Skrevet 13. april 2014 Ingen som vet noe om det? Hi Anonymous poster hash: e1f6c...f71
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #5 Skrevet 13. april 2014 propylpraban er ikke bra. og sammen med alkohol øker efekten i kroppen av parabenene. les på grønn hverdag om parabener Anonymous poster hash: f139b...8e3
Miltus Skrevet 14. april 2014 #6 Skrevet 14. april 2014 Har vært borti en hel del forever living selgere, og felles for de alle et at de er totalt hjernevaska!
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #7 Skrevet 14. april 2014 Takk for svar:) men er det ingen som selger disse produktene her inne som kan gi meg en forklaring på hvorfor de reklamerer med 100% naturlig når det ikke er det? Anonymous poster hash: e1f6c...f71
Elsker livet Skrevet 14. april 2014 #8 Skrevet 14. april 2014 Du skal ikke se bort fra at ingrediensene er 100 % naturlige. Men det betyr ikke at det er bra eller sunt. Det er mye som er naturlig som er helseskadelig.
Anquor Skrevet 23. april 2014 #9 Skrevet 23. april 2014 Jeg sliter med eksem og alle skriker om at disse produktene er 100% naturlige og er kjempe bra. I dag fikk jeg en tube med en krem som heter Aloe propolis creme som er fra FOREVER living. Det første jeg gjør er å lese ingrediensene, siden jeg har fått beskjed om å holde meg unna parfyme og parabener. Men i denne ingredienslista står det at kremen inneholder parfyme, methylparaben, propylparaben og alkohol. Jeg sliter med å se hva som er naturlig med de ingrediensene. Noen som vet dette og kan svare meg? Anonymous poster hash: e1f6c...f71 Parfum er ikke det samme som parfyme. Parfum betyr duft, og lukten du kjenner er propolis, kamille og valurt i propolis. Metyl paraben brukes også som konserveringsmiddel i mat/drikke (E218). Opptak gjennom hud er mye lavere enn fra mat. ca. 3,7 prosent ifølge Professor Tore Sanner. Metylparaben er 2 500 000 ganger mindre potent enn østrogen i p-piller. Én p-pille er mer hormonforstyrrende enn påvirkningen fra alle de seks typene parabener du inntar gjennom mat og kosmetikk gjennom et helt liv. Parabener er også et av naturens konserveringsmidler. Noen parabener, og deres nedbrytningsprodukt, hydroksybensosyre, finnes overalt i naturen. Hydroksybensosyre finnes også i frukt og grønnsaker, som blåbær, gulrøtter, bringebær, peanøtter, bjørnebær, olivenolje, agurk, persille og vanilje. Methyl-, ethyl- og butylparabener som brukes i kosmetikk er syntetiske, men kjemisk identiske med dem man finner i naturen Metyparaben finnes i en mengde matvarer som for eksempel kaker og brød, visse typer ost, fiskeboller og pølser. Metylparabenet som benyttes i kosmetikk har samme molekylære oppbyggingen som det metylparabenet du finner naturlig i bl.a blåbær
Anonym bruker Skrevet 26. april 2014 #10 Skrevet 26. april 2014 Jeg sliter med eksem og alle skriker om at disse produktene er 100% naturlige og er kjempe bra. I dag fikk jeg en tube med en krem som heter Aloe propolis creme som er fra FOREVER living. Det første jeg gjør er å lese ingrediensene, siden jeg har fått beskjed om å holde meg unna parfyme og parabener. Men i denne ingredienslista står det at kremen inneholder parfyme, methylparaben, propylparaben og alkohol. Jeg sliter med å se hva som er naturlig med de ingrediensene. Noen som vet dette og kan svare meg? Anonymous poster hash: e1f6c...f71 Parfum er ikke det samme som parfyme. Parfum betyr duft, og lukten du kjenner er propolis, kamille og valurt i propolis. Metyl paraben brukes også som konserveringsmiddel i mat/drikke (E218). Opptak gjennom hud er mye lavere enn fra mat. ca. 3,7 prosent ifølge Professor Tore Sanner. Metylparaben er 2 500 000 ganger mindre potent enn østrogen i p-piller. Én p-pille er mer hormonforstyrrende enn påvirkningen fra alle de seks typene parabener du inntar gjennom mat og kosmetikk gjennom et helt liv. Parabener er også et av naturens konserveringsmidler. Noen parabener, og deres nedbrytningsprodukt, hydroksybensosyre, finnes overalt i naturen. Hydroksybensosyre finnes også i frukt og grønnsaker, som blåbær, gulrøtter, bringebær, peanøtter, bjørnebær, olivenolje, agurk, persille og vanilje. Methyl-, ethyl- og butylparabener som brukes i kosmetikk er syntetiske, men kjemisk identiske med dem man finner i naturen Metyparaben finnes i en mengde matvarer som for eksempel kaker og brød, visse typer ost, fiskeboller og pølser. Metylparabenet som benyttes i kosmetikk har samme molekylære oppbyggingen som det metylparabenet du finner naturlig i bl.a blåbær det gjør det jo ikke noe bedre at andre produkter for andre "plager" inneholder mer. Jeg har fått beskjed fra legen min om å holde meg unna parabener og parfyme å da hjelper det ikke at det bare er litt når det finnes alternativer uten. Du nevner også e-stoffer også, det skal jeg også holde meg unna samt mye av de matvarene du nevnte? Hvorfor skal de i forever kniving fortelle at de produktene de selger meg er best da jeg forteller at de inneholder mye av det jeg skal holde meg unna.? Anonymous poster hash: e1f6c...f71
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #11 Skrevet 27. april 2014 Parabenene I Forever Livings produkter kommer fra bær. Så ja, de er naturlige. Om du ser hvor lite det faktisk inneholder så tror jeg ikke at du skal være bekymret for å bruke disse produktene. Propolis kremen er veldig bra. Både for eksem og psoriasis. Bruk Google litt, så ser du hvor mange son er fornøyde med disse produktene. Ps Ikke selger, men bruker Anonymous poster hash: 8356d...e36
theoneandonlyrebekka Skrevet 19. juni 2014 #12 Skrevet 19. juni 2014 Alt i Forever Living sine produkter er naturlige, og de parabenene de inneholder kommer fra planter og bær, som en over her skriver. Her er en veldig god artikkel som skriver om dette med parabener. Fra folkehelseinstituttet. Forever Living har holdt på i Norge i snart 20 år nå, og med de strenge reglene fra norsk lov, så er det absolutt trygt å bruke. Ville mye heller vært skeptisk til noe som ble kjøpt på ett marked i Tyrkia feks. Uten parabener/konserveringsmidler i hudprodukter så ville det bli kjempeoppvekst av bakterier, som det blir i alt hvis ikke man har noe som dreper dem, så for å si det sånn, jeg ville mye heller smøre på en krem som inneholder bitte-bitte-litt parabener, enn en krem full av skadelige bakterier - men det er opp til deg. De parabenene du sannsynligvis reagerer på er de som er kjemisk fremstilt, og ikke som er naturlige. http://www.fhi.no/eway/default.aspx?pid=239&trg=Content_6496&Main_6157=6263:0:25,6183&MainContent_6263=6496:0:25,6194&Content_6496=6178:89363:25,6194:0:6562:3:::0:0
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #13 Skrevet 19. juni 2014 Jeg sliter med eksem og alle skriker om at disse produktene er 100% naturlige og er kjempe bra. I dag fikk jeg en tube med en krem som heter Aloe propolis creme som er fra FOREVER living. Det første jeg gjør er å lese ingrediensene, siden jeg har fått beskjed om å holde meg unna parfyme og parabener. Men i denne ingredienslista står det at kremen inneholder parfyme, methylparaben, propylparaben og alkohol. Jeg sliter med å se hva som er naturlig med de ingrediensene. Noen som vet dette og kan svare meg? Anonymous poster hash: e1f6c...f71 Jeg sliter med eksem og alle skriker om at disse produktene er 100% naturlige og er kjempe bra. I dag fikk jeg en tube med en krem som heter Aloe propolis creme som er fra FOREVER living. Det første jeg gjør er å lese ingrediensene, siden jeg har fått beskjed om å holde meg unna parfyme og parabener. Men i denne ingredienslista står det at kremen inneholder parfyme, methylparaben, propylparaben og alkohol. Jeg sliter med å se hva som er naturlig med de ingrediensene. Noen som vet dette og kan svare meg? Anonymous poster hash: e1f6c...f71 Alkohol er helt naturlig, parfyme også (kan i alle fall være det). Betyr ikke at det er bra. Anonymous poster hash: a8067...e60
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 19. juni 2014 #14 Skrevet 19. juni 2014 (endret) Du burde prøve ut Dr Melumads produkter. Det er fantastisk gode produkter med aloe vera . Spesielt kombikremen er veldig bra http://torget.miff.no/dodehavsprodukter/dr-melumad/aloe-vera-all-purpose-cream-250-ml-t-marketing-995.html Endret 19. juni 2014 av Mamma`n til Will& Ailo
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #15 Skrevet 19. juni 2014 Alt i Forever Living sine produkter er naturlige, og de parabenene de inneholder kommer fra planter og bær, som en over her skriver. Her er en veldig god artikkel som skriver om dette med parabener. Fra folkehelseinstituttet. Forever Living har holdt på i Norge i snart 20 år nå, og med de strenge reglene fra norsk lov, så er det absolutt trygt å bruke. Ville mye heller vært skeptisk til noe som ble kjøpt på ett marked i Tyrkia feks. Uten parabener/konserveringsmidler i hudprodukter så ville det bli kjempeoppvekst av bakterier, som det blir i alt hvis ikke man har noe som dreper dem, så for å si det sånn, jeg ville mye heller smøre på en krem som inneholder bitte-bitte-litt parabener, enn en krem full av skadelige bakterier - men det er opp til deg. De parabenene du sannsynligvis reagerer på er de som er kjemisk fremstilt, og ikke som er naturlige. http://www.fhi.no/eway/default.aspx?pid=239&trg=Content_6496&Main_6157=6263:0:25,6183&MainContent_6263=6496:0:25,6194&Content_6496=6178:89363:25,6194:0:6562:3:::0:0 jeg kjøper parfyme/alkohol/parabenfri kremer på apoteket i Norge ikke Tyrkia. Å det er grunner til at det må være fri for det for eller så ser jeg ut som en kjøttkake. Å ja, selv med forever living sine produkter. Å siden jeg har et stort behov for disse kranene så rekker de ikke å bli gamle full av bakterier som du sier. Hi Anonymous poster hash: e1f6c...f71
Anonym bruker Skrevet 13. november 2014 #16 Skrevet 13. november 2014 Kan ikke gi deg noe svar ang. spørsmålet ditt, men for å bli kvitt eksemen, så bruk Daktacort. Ja, den er egentlig for kløende fotsopp, men virker helt ufattelig bra på meg da jeg hadde helt ekstrem eksem som jeg hadde prøvd ALT for. Hadde det i årevis og ble bare verre-og-verre, men smør Daktacort på det, og dagen etter har det minimert meget, (hos meg gikk det helt bort, men kan hende det kommer tilbake i begynnelsen. Da er det bare å smøre mer på, så forsvinner det). Har nada mer eksem, vært borte i 3 år Anonymous poster hash: 6cde5...e8e
unforgettable Skrevet 13. november 2014 #17 Skrevet 13. november 2014 Jeg har veldig sensitiv hud og jeg tenkte det var siste mulighet å prøve, med tanke på at jeg ikke tror på sånt. Men jeg må si jeg er veldig fornøyd med produktene. Propolis er litt for tykk for meg men er god på veldig tørre områder. Liker veldig godt aloe moisturizing lotion Kommer nok ikke til å bruke noe annet fra de men kremene er gode
Himmel og hav Skrevet 13. november 2014 #18 Skrevet 13. november 2014 Reklame slettet Himmel og hav Brukermoderator
Modesty Blaise. Skrevet 29. oktober 2017 #19 Skrevet 29. oktober 2017 Reklame er slettet fre tråden. MB, moderator.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2017 #20 Skrevet 29. oktober 2017 På 4/27/2014 den 13.44, Anonym bruker skrev: Parabenene I Forever Livings produkter kommer fra bær. Så ja, de er naturlige. Om du ser hvor lite det faktisk inneholder så tror jeg ikke at du skal være bekymret for å bruke disse produktene. Propolis kremen er veldig bra. Både for eksem og psoriasis. Bruk Google litt, så ser du hvor mange son er fornøyde med disse produktene. Ps Ikke selger, men bruker Anonymous poster hash: 8356d...e36 Enig i at Propolis kremen er veldig bra, jeg reagerer på mange andre kremer. Blant annet flere fra apoteket Anonymkode: fd703...d7b
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2017 #21 Skrevet 29. oktober 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Enig i at Propolis kremen er veldig bra, jeg reagerer på mange andre kremer. Blant annet flere fra apoteket Anonymkode: fd703...d7b Så nå at det var en gammel tråd som var blitt dradd for å reklamere i, arrgghh Anonymkode: fd703...d7b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå