Gå til innhold

Kanskje? Eller ikke...? Hva tror dere?

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har alltid hatt en syklus på ca 30 dager, pluss minus to dager.. Skjedd en gang at jeg fikk til 35 dager og da var mensen kort. Nå er jeg på dag 40 og enda ikke fått mensen..

Kan jeg være gravid? Eller hva skjer med kroppen min?

Noen andre som har opplevd noe som dette?

Hilsen ei forvirret dame..

Anonymous poster hash: 56a09...be3

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144134489-kanskje-eller-ikke-hva-tror-dere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eneste måten å finne det ut er å ta en test. Nytter ikke å spørre folk her inne, det er jo du som kjenner din egen kropp best. Har du noen symptomer ? Eller føler deg annerledes på noen måte ? Hvis svaret er ja på disse spørsmålene, så er du kanskje gravid. 

Vil også bare nevne at jeg hadde syklus som en klokke mens jeg prøvde å bli gravid, men det hendte faktisk ett par ganger at syklusen var helt på bærtur, oppe i 45 dager. Men jeg var ikke gravid forde... 

Ta en test !

Lykke til :)

Anonymous poster hash: ab614...1b0

Takk for svar.. Får kjøpe en test i morgen.

Kroppen føles som om mensen er der, så trodd at den har kommet mang en gang. Stikker og litt øm nederst i magen.. Også virker magen så full, oppblåst som ved menstrasjon.. Pleier å få litt ømme bryster da mensen kommer, men ikke merket noe til det.

Vanskelig å si for både meg og ikke minst andre, jeg vet det. Men følte for å høre om noen kunne ha en tanke og dele med meg..

Saken er jo at vi har ikke gått inn for å prøve å få barn, så kan ikke være at kroppen er litt stresset over det heller... Kjøper en test i morgen og tar den på tirsdag morgen, om jeg klarer å vente helt til tirsdag..

Anonymous poster hash: 56a09...be3

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...