Gå til innhold

Takk for alle forslag, vi har plukket ut disse: Colin,Vincent,Aron,Henry,Emmet,Joshua,Luis og Luke - hva synes dere?

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg startet opp en tråd tidligere ang. navn på tredje gutten vår. Far er fra USA og brødrene heter Adam og Scott.

Etter å ha snakket med mannen så star vi igjen med disse navnene: (tilfeldig rekkefølge)

Luke

Luis

Joshua

Emmet

Henry

Aron

Vincent

Colin

Mine favoritter heller nok mest mot Henry, Luis og Joshua. Far liker aller best Vincent og Aron. Men vi er enige om at vi liker alle disse navnene og jeg synes det er gøy og spennende å høre andres meninger om disse navnene så "kast" gjerne ut meningene dere har om disse navnene.

Anonymous poster hash: 5d008...a1a

Fortsetter under...

Henry eller Emmet synes jeg er finest og kler brødrenes navn best. De andre, feks Vincent og Aron, synes jeg blir litt harry her i Norge. 

Anonymous poster hash: 661f8...ab4

Annonse

Joshua - nydelig navn :) 

Hadde jeg hatt en "utenlandsk" samboer (type engelsk, amerikansk..) hadde jeg helt klart brukt det navnet om vi noen gang får en gutt! 

:) 

Ellers syns jeg Vincent og Colin er fine! 

Jeg foretrekker Henry. Joshua er forsåvidt et pent navn, men mange nordmenn vil nok uttale det på en lite pen måte.

Må dessverre si at jeg har mindre gode assosiasjoner til navnet Aron, så av din manns favoritter foretrekker jeg Vincent. Ellers så er Colin også et pent navn.

Vincent, Henry eller Emmet liker jeg best, deretter Colin eller Luis. Luke og Aron er jeg ikke så begeistret for på norsk, og Joshua blir veldig rart her.

Anonymous poster hash: 13634...9fb

Annonse

Takk for alle kommentarer. Vi har tatt bort Joshua, Luis og Luke fra listen vår. Det er riktig som en skriver at Joshua blir litt feil i Norge og etter litt diskusjon synes vi det samme gjelder Luis og Luke også.

Så nå star det mellom: Vincent,Aron, Henry, Emmet og Colin. Henry er min favoritt mens Vincent er fars favorit, men de andre navnene er høyt aktuelle de og.

Anonymous poster hash: 5d008...a1a
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...