Gå til innhold

Vil bare spise

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Babyen min vil bare spise og spise og spise. Sovner kun ved puppen. Hjelp?

Anonymous poster hash: 6c11e...0b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan økedøgn vare opptil en uke? I såfall skjønner jeg jo.

Anonymous poster hash: 6c11e...0b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er babyen? Har den magevondt? Babyer spiser mye, ta det med ro og spis og drikk masse selv :) La mannen varte deg opp.

Anonymous poster hash: ad73a...be0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sugebehov?prøvd med smokk?

min var slik de første ukene. Jeg lurte smokken inn ved puppen og lot han ligge inntil puppen litt etterpå med smokken før jeg la han i vogga... som regel var han mett men ville bare ligge og sutte og kose :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn har vi hatt det i 2 1/2 mnd, litt bedre nå. Kun sovi ved puppen, koblet henne fra og stort sett sitti med henne på fanget. Prøvd å snu tankegangen fra at dette er kjipt, til å kose meg med at babyen er bitteliten og at perioden varer kort. Nå er hun snart 3 mnd, og spiser ikke så ofte, og sover ihvetfall litt lengre andre steder, feks vogn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er babyen?

Lillejenta mi var sånn de første tre månedene. Hadde sugebehov men hatet smokk, nærhetsbehov og puppen er jo både mat, trøst, kos og nærhet. Synes det var pyton den første måneden men så slutta jeg å kjempe mot. Gode tips er:

• Bæretøy (ergobaby bruker vi, da kunne jeg dra på butikken, gjøre husarbeid, lage litt mat, ha begge hender fri. Hun sov godt oppi der. Litt knotete å amme med, så til nestemann blir det elastisk sjal).
  • "Ammekurv", eller en kurv i sofaen med alt du trenger: lipsyl, mobil, strikketøy, fjernkontroll, snytepapir, pastiller, ammeinnlegg, brystvortekrem etc. Sørg for å ha den nær deg når du setter deg ned, så slipper du å reise deg. Vannflaske kan også være greit å alltid ha for hånden.
  • Netflix, dvd, appletv eller noe annet å se på. Evnt bøker, strikketøy eller noe annet du kan holde på med når du sitter fast i sofaen med en diende/sovende baby i fanget. (Jeg er ikke den som kan stirre på barnet mitt 24 timer i døgnet i flere måneder, så Netflix var en god investering).

Og sist men ikke minst: Det går over før du vet det, og plutselig sitter du med en stor baby som ikke har tid til hverken amming eller kos :)

Anonymous poster hash: 22df8...ec8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...