Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #1 Skrevet 12. april 2014 - ja, er det fordi det ikke er karbohydrater i urinen? Eller... grusom lukt. Flaut når ungene eller samboer kommer etter og skal bruke doen, lukter LENGE etter! Anonymous poster hash: 2adcc...633
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #2 Skrevet 12. april 2014 Ja, når man er i ketose lukter det slik. Av og til litt neglelakkfjerneraktig. Anonymous poster hash: f6d5e...6da
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #3 Skrevet 12. april 2014 Ja, når man er i ketose lukter det slik. Av og til litt neglelakkfjerneraktig. Anonymous poster hash: f6d5e...6da Åh? er det normalt altså? Fyyyssjj! Så kvalmt!!! Den er også knall gul! Jeg drikker virkeig MYE vann. Hadde skjønt lukta og fargen om jeg ikke drakk nok, men jeg drikker masse vann... Anonymous poster hash: 2adcc...633
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #4 Skrevet 12. april 2014 Eller det kan være nyrene som sliter pga for høyt proteininntak. Kan lukte amoniakk. Anonymous poster hash: e9623...7f5
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #5 Skrevet 12. april 2014 Eller det kan være nyrene som sliter pga for høyt proteininntak. Kan lukte amoniakk. Anonymous poster hash: e9623...7f5 Nei, sliter med å få i meg nok proteiner... jeg er ikke så glad i egg (som ser ut som er veldig viktig på lavkarbo). Spiser mest grønnsaker og prøver få i meg nok fisk og kjøtt... Skal lage linsesuppe i morgen, det er det visst nok mye proteiner i... Men tusen takk... da skal urinen stinke da. Grusomt!!! Anonymous poster hash: 2adcc...633
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #6 Skrevet 12. april 2014 Det lukter ikke fordi det ikke er karbohydrater i urinen. Det lukter fordi kroppen må bryte ned fett når det ikke eksisterer karbohydrater, denne nedbrytelsesprosessen av fett danner ketoner som lukter aceton (eller neglelakkfjerner om du vil). Samme skjer med ånden, dessverre. Anonymous poster hash: ced8d...f01
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #7 Skrevet 12. april 2014 Fra Wikipedia: "Ein person i ketosefasen vil òg merke at kroppen og pusten byrjar å lukte ubehageleg av aceton." Anonymous poster hash: f6d5e...6da
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #8 Skrevet 12. april 2014 Fra Wikipedia: "Ein person i ketosefasen vil òg merke at kroppen og pusten byrjar å lukte ubehageleg av aceton." Anonymous poster hash: f6d5e...6da Nå spør jeg nok dumt... men vil dette gå over? Har fått råd fra legen om å leve på lavkarbo for alltid pga blodsukkeret.... Ånden har ikke samboer klaget på... må høre med han. Lite klining i det "siste" - for å si det sånn Anonymous poster hash: 2adcc...633
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #9 Skrevet 12. april 2014 Lavkarbo er ikke det samme som å være konstant i ketose altså. Som regel vil man jo gå over på et moderat lavkarbokosthold, og da vil man ikke oppleve det samme. Anonymous poster hash: f6d5e...6da
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #10 Skrevet 12. april 2014 Det vil ikke gå over så lenge du er i ketolyse, men hvis du etter hvert innfører litt mer karbohydrater slik at kroppen din kan forbrenne disse istedenfor, så vil det gå over. Anonymous poster hash: ced8d...f01
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #11 Skrevet 12. april 2014 Det vil ikke gå over så lenge du er i ketolyse, men hvis du etter hvert innfører litt mer karbohydrater slik at kroppen din kan forbrenne disse istedenfor, så vil det gå over. Anonymous poster hash: ced8d...f01 Ok, takk for allr svarene!!! Jeg spiser 2 lavkarbo knekkebrød om dagen, de består av frø og, nøtter og mandler. Det er jo litt karbohydrater i de... Ellers er det null gluten, sukker eller stivelse - så og si. Dette skal visst gjøre meg frisk, blodsukkeret mitt er alt for lavt.... Jeg er så lei meg pga dette... savner litt chips og kos av og til Anonymous poster hash: 2adcc...633
Siamese Hellhound Skrevet 12. april 2014 #12 Skrevet 12. april 2014 Sikker på at du ikke skal skaffe deg en 'second opinion' fra en annen lege, da? Nå er ikke jeg noen ekspert på verken lavkarbo eller lavt blodsukker, men jeg har inntrykk av at enkelte, både leger og andre mener at lavkarbo er eneste veien til frelse (det funker sikkert for mange, altså, det er ikke poenget mitt). Det kan jo hende at det finnes andre måter å regulere blodsukkeret ditt på som passer bedre for deg? Har dårlig erfaring selv med lavkarbofanatisk lege som anbefalte mannen min lavkarbo. Han var undervektig og raste selvsagt ytterligere ned i vekt, så er vel litt ekstra skeptisk...
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #13 Skrevet 12. april 2014 Sikker på at du ikke skal skaffe deg en 'second opinion' fra en annen lege, da? Nå er ikke jeg noen ekspert på verken lavkarbo eller lavt blodsukker, men jeg har inntrykk av at enkelte, både leger og andre mener at lavkarbo er eneste veien til frelse (det funker sikkert for mange, altså, det er ikke poenget mitt). Det kan jo hende at det finnes andre måter å regulere blodsukkeret ditt på som passer bedre for deg? Har dårlig erfaring selv med lavkarbofanatisk lege som anbefalte mannen min lavkarbo. Han var undervektig og raste selvsagt ytterligere ned i vekt, så er vel litt ekstra skeptisk... Jeg måer blodsukkeret flere ganger om dagen. Om jeg ikke spiser lavkarbo, så fyker blodsukkeret alt for mye opp - for å så dale langt ned så jeg blir helt skjelven. Lavkarbo-kosten hjelper mot de svingningene. Jeg skal til ny lege om ikke så lenge, så får en second opinion da. Håper faktisk ikke han sier det samme for jeg savner liksom litt den gamle kosten. litt brød og litt kos av og til... Nå holde rjeg meg borte fra sukker, stivelse og karbohydrater. Jeg raser IKKE i vekt. Har fått en svær mage!!! Vet ikke om det er pga alt fettet? Merkeig, skjønner ikke alle som raser i vekt på lavkarbo.... Jeg er superstreng!!! Unner meg kun MAX ett par knekkebrød (frø, mandler og nøtter) pr dag MAX. Så burde vel i teorien gå ned i vekt... men men... Det viktigste er at blodsukkeret blir ok igjen. Men, din mann, slet han med blodsukker han og? Hva annet kan man gjøre enn å gjøre det via kosten? HI Anonymous poster hash: 2adcc...633
moota m storebror&lillebror Skrevet 12. april 2014 #14 Skrevet 12. april 2014 Sikker på at du ikke skal skaffe deg en 'second opinion' fra en annen lege, da? Nå er ikke jeg noen ekspert på verken lavkarbo eller lavt blodsukker, men jeg har inntrykk av at enkelte, både leger og andre mener at lavkarbo er eneste veien til frelse (det funker sikkert for mange, altså, det er ikke poenget mitt). Det kan jo hende at det finnes andre måter å regulere blodsukkeret ditt på som passer bedre for deg? Har dårlig erfaring selv med lavkarbofanatisk lege som anbefalte mannen min lavkarbo. Han var undervektig og raste selvsagt ytterligere ned i vekt, så er vel litt ekstra skeptisk... Jeg måer blodsukkeret flere ganger om dagen. Om jeg ikke spiser lavkarbo, så fyker blodsukkeret alt for mye opp - for å så dale langt ned så jeg blir helt skjelven. Lavkarbo-kosten hjelper mot de svingningene. Jeg skal til ny lege om ikke så lenge, så får en second opinion da. Håper faktisk ikke han sier det samme for jeg savner liksom litt den gamle kosten. litt brød og litt kos av og til... Nå holde rjeg meg borte fra sukker, stivelse og karbohydrater. Jeg raser IKKE i vekt. Har fått en svær mage!!! Vet ikke om det er pga alt fettet? Merkeig, skjønner ikke alle som raser i vekt på lavkarbo.... Jeg er superstreng!!! Unner meg kun MAX ett par knekkebrød (frø, mandler og nøtter) pr dag MAX. Så burde vel i teorien gå ned i vekt... men men... Det viktigste er at blodsukkeret blir ok igjen. Men, din mann, slet han med blodsukker han og? Hva annet kan man gjøre enn å gjøre det via kosten? HI Anonymous poster hash: 2adcc...633 Tenkte bare jeg ville nevne at jeg heller ikke går ned på lavkarbo. Gikk først på ketolyse og holdt meg til ca 15 karbohydrater til dagen. La på meg 3,5 kilo på et par uker. Har nå gått over på litt mer karbohydrater de aller fleste dager. Veide meg sist helg, da hadde jeg gått ned 1 av de kiloene igjen, men jeg regner med at når jeg veier meg igjen på mandag så ligger jeg ca der eller over. Har ikke gått ned noe i alle fall.. Jeg la også om pga. helsa, men hadde håpet at vekta gikk ned som en bonus, men neida. Er ca 20 kilo for tykk så det er ikke det at kroppen ikke har noe å ta av heller..
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #15 Skrevet 12. april 2014 Sikker på at du ikke skal skaffe deg en 'second opinion' fra en annen lege, da? Nå er ikke jeg noen ekspert på verken lavkarbo eller lavt blodsukker, men jeg har inntrykk av at enkelte, både leger og andre mener at lavkarbo er eneste veien til frelse (det funker sikkert for mange, altså, det er ikke poenget mitt). Det kan jo hende at det finnes andre måter å regulere blodsukkeret ditt på som passer bedre for deg? Har dårlig erfaring selv med lavkarbofanatisk lege som anbefalte mannen min lavkarbo. Han var undervektig og raste selvsagt ytterligere ned i vekt, så er vel litt ekstra skeptisk... Jeg måer blodsukkeret flere ganger om dagen. Om jeg ikke spiser lavkarbo, så fyker blodsukkeret alt for mye opp - for å så dale langt ned så jeg blir helt skjelven. Lavkarbo-kosten hjelper mot de svingningene. Jeg skal til ny lege om ikke så lenge, så får en second opinion da. Håper faktisk ikke han sier det samme for jeg savner liksom litt den gamle kosten. litt brød og litt kos av og til... Nå holde rjeg meg borte fra sukker, stivelse og karbohydrater. Jeg raser IKKE i vekt. Har fått en svær mage!!! Vet ikke om det er pga alt fettet? Merkeig, skjønner ikke alle som raser i vekt på lavkarbo.... Jeg er superstreng!!! Unner meg kun MAX ett par knekkebrød (frø, mandler og nøtter) pr dag MAX. Så burde vel i teorien gå ned i vekt... men men... Det viktigste er at blodsukkeret blir ok igjen. Men, din mann, slet han med blodsukker han og? Hva annet kan man gjøre enn å gjøre det via kosten? HI Anonymous poster hash: 2adcc...633 Tenkte bare jeg ville nevne at jeg heller ikke går ned på lavkarbo. Gikk først på ketolyse og holdt meg til ca 15 karbohydrater til dagen. La på meg 3,5 kilo på et par uker. Har nå gått over på litt mer karbohydrater de aller fleste dager. Veide meg sist helg, da hadde jeg gått ned 1 av de kiloene igjen, men jeg regner med at når jeg veier meg igjen på mandag så ligger jeg ca der eller over. Har ikke gått ned noe i alle fall.. Jeg la også om pga. helsa, men hadde håpet at vekta gikk ned som en bonus, men neida. Er ca 20 kilo for tykk så det er ikke det at kroppen ikke har noe å ta av heller.. Så villt! Merkelig... Ja, det var liksom bonusen, jeg kunne "ofre" meg for helsa siden jeg trodde jeg garrantert skulle gå ned i vekt... men neiiiida. Jeg har holdt på i snart 2 mnd... og jeg har lagt på meg 2-3 kilo...! Veldig kjipt Holder du enda på med lavkarbo da? HI Anonymous poster hash: 2adcc...633
moota m storebror&lillebror Skrevet 12. april 2014 #16 Skrevet 12. april 2014 Sikker på at du ikke skal skaffe deg en 'second opinion' fra en annen lege, da? Nå er ikke jeg noen ekspert på verken lavkarbo eller lavt blodsukker, men jeg har inntrykk av at enkelte, både leger og andre mener at lavkarbo er eneste veien til frelse (det funker sikkert for mange, altså, det er ikke poenget mitt). Det kan jo hende at det finnes andre måter å regulere blodsukkeret ditt på som passer bedre for deg? Har dårlig erfaring selv med lavkarbofanatisk lege som anbefalte mannen min lavkarbo. Han var undervektig og raste selvsagt ytterligere ned i vekt, så er vel litt ekstra skeptisk... Jeg måer blodsukkeret flere ganger om dagen. Om jeg ikke spiser lavkarbo, så fyker blodsukkeret alt for mye opp - for å så dale langt ned så jeg blir helt skjelven. Lavkarbo-kosten hjelper mot de svingningene. Jeg skal til ny lege om ikke så lenge, så får en second opinion da. Håper faktisk ikke han sier det samme for jeg savner liksom litt den gamle kosten. litt brød og litt kos av og til... Nå holde rjeg meg borte fra sukker, stivelse og karbohydrater. Jeg raser IKKE i vekt. Har fått en svær mage!!! Vet ikke om det er pga alt fettet? Merkeig, skjønner ikke alle som raser i vekt på lavkarbo.... Jeg er superstreng!!! Unner meg kun MAX ett par knekkebrød (frø, mandler og nøtter) pr dag MAX. Så burde vel i teorien gå ned i vekt... men men... Det viktigste er at blodsukkeret blir ok igjen. Men, din mann, slet han med blodsukker han og? Hva annet kan man gjøre enn å gjøre det via kosten? HI Anonymous poster hash: 2adcc...633 Tenkte bare jeg ville nevne at jeg heller ikke går ned på lavkarbo. Gikk først på ketolyse og holdt meg til ca 15 karbohydrater til dagen. La på meg 3,5 kilo på et par uker. Har nå gått over på litt mer karbohydrater de aller fleste dager. Veide meg sist helg, da hadde jeg gått ned 1 av de kiloene igjen, men jeg regner med at når jeg veier meg igjen på mandag så ligger jeg ca der eller over. Har ikke gått ned noe i alle fall.. Jeg la også om pga. helsa, men hadde håpet at vekta gikk ned som en bonus, men neida. Er ca 20 kilo for tykk så det er ikke det at kroppen ikke har noe å ta av heller.. Så villt! Merkelig... Ja, det var liksom bonusen, jeg kunne "ofre" meg for helsa siden jeg trodde jeg garrantert skulle gå ned i vekt... men neiiiida. Jeg har holdt på i snart 2 mnd... og jeg har lagt på meg 2-3 kilo...! Veldig kjipt Holder du enda på med lavkarbo da? HI Anonymous poster hash: 2adcc...633 Jeg har bare holdt på i 5 uker. Jeg skal til legen igjen på mandag og lovte han da at jeg skulle fortsette til da. Har hatt lyst å hoppe av flere ganger, men siden jeg hadde nedgang sist helg tenkte jeg at jeg fikk fortsette så lenge det fortsatte nedover. Har ikke fått veid meg siden pga jeg trenger tabletter for å få gå på do og har ikke hatt god nok virkning av dem enda. Må få veid meg på mandag så jeg har resultater til legen. Jeg tenker at jeg kanskje må telle kalorier i tillegg, men da kan jeg likegodt knaske knekkebrød og telle. Det er for masse kalorier i det fettet til å holde seg så lavt. Er også under utredning for lavt stoffskifte. Usikker på om det kan spille noe inn. Har hørt at mange har fordeler med lavkarbo ved lavt stoffskifte, så derfor vil jeg ikke hoppe av nå bare dager før nytt legebesøk. Jeg har gått på lavkarbo før. Telte ikke eller noe, holdt meg bare borte fra det verste som mel, sukker ol. og da hadde jeg god vektnedgang. Men etter at jeg har blitt syk så vil ikke kroppen min samarbeide lenger. Var 73 kilo desember 2012 og 95 kilo august 2013. Utenom jul, påske og 1 mnd i sommeren slanket jeg meg hele perioden i mellom.. Hadde før det brukt 2 1/2 år på å gå ned 30 kilo.. Så gikk jeg opp nesten alt når jeg ble syk.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #17 Skrevet 13. april 2014 Sikker på at du ikke skal skaffe deg en 'second opinion' fra en annen lege, da? Nå er ikke jeg noen ekspert på verken lavkarbo eller lavt blodsukker, men jeg har inntrykk av at enkelte, både leger og andre mener at lavkarbo er eneste veien til frelse (det funker sikkert for mange, altså, det er ikke poenget mitt). Det kan jo hende at det finnes andre måter å regulere blodsukkeret ditt på som passer bedre for deg? Har dårlig erfaring selv med lavkarbofanatisk lege som anbefalte mannen min lavkarbo. Han var undervektig og raste selvsagt ytterligere ned i vekt, så er vel litt ekstra skeptisk... Jeg måer blodsukkeret flere ganger om dagen. Om jeg ikke spiser lavkarbo, så fyker blodsukkeret alt for mye opp - for å så dale langt ned så jeg blir helt skjelven. Lavkarbo-kosten hjelper mot de svingningene. Jeg skal til ny lege om ikke så lenge, så får en second opinion da. Håper faktisk ikke han sier det samme for jeg savner liksom litt den gamle kosten. litt brød og litt kos av og til... Nå holde rjeg meg borte fra sukker, stivelse og karbohydrater. Jeg raser IKKE i vekt. Har fått en svær mage!!! Vet ikke om det er pga alt fettet? Merkeig, skjønner ikke alle som raser i vekt på lavkarbo.... Jeg er superstreng!!! Unner meg kun MAX ett par knekkebrød (frø, mandler og nøtter) pr dag MAX. Så burde vel i teorien gå ned i vekt... men men... Det viktigste er at blodsukkeret blir ok igjen. Men, din mann, slet han med blodsukker han og? Hva annet kan man gjøre enn å gjøre det via kosten? HI Anonymous poster hash: 2adcc...633 Tenkte bare jeg ville nevne at jeg heller ikke går ned på lavkarbo. Gikk først på ketolyse og holdt meg til ca 15 karbohydrater til dagen. La på meg 3,5 kilo på et par uker. Har nå gått over på litt mer karbohydrater de aller fleste dager. Veide meg sist helg, da hadde jeg gått ned 1 av de kiloene igjen, men jeg regner med at når jeg veier meg igjen på mandag så ligger jeg ca der eller over. Har ikke gått ned noe i alle fall.. Jeg la også om pga. helsa, men hadde håpet at vekta gikk ned som en bonus, men neida. Er ca 20 kilo for tykk så det er ikke det at kroppen ikke har noe å ta av heller.. Så villt! Merkelig... Ja, det var liksom bonusen, jeg kunne "ofre" meg for helsa siden jeg trodde jeg garrantert skulle gå ned i vekt... men neiiiida. Jeg har holdt på i snart 2 mnd... og jeg har lagt på meg 2-3 kilo...! Veldig kjipt Holder du enda på med lavkarbo da? HI Anonymous poster hash: 2adcc...633 Jeg har bare holdt på i 5 uker. Jeg skal til legen igjen på mandag og lovte han da at jeg skulle fortsette til da. Har hatt lyst å hoppe av flere ganger, men siden jeg hadde nedgang sist helg tenkte jeg at jeg fikk fortsette så lenge det fortsatte nedover. Har ikke fått veid meg siden pga jeg trenger tabletter for å få gå på do og har ikke hatt god nok virkning av dem enda. Må få veid meg på mandag så jeg har resultater til legen. Jeg tenker at jeg kanskje må telle kalorier i tillegg, men da kan jeg likegodt knaske knekkebrød og telle. Det er for masse kalorier i det fettet til å holde seg så lavt. Er også under utredning for lavt stoffskifte. Usikker på om det kan spille noe inn. Har hørt at mange har fordeler med lavkarbo ved lavt stoffskifte, så derfor vil jeg ikke hoppe av nå bare dager før nytt legebesøk. Jeg har gått på lavkarbo før. Telte ikke eller noe, holdt meg bare borte fra det verste som mel, sukker ol. og da hadde jeg god vektnedgang. Men etter at jeg har blitt syk så vil ikke kroppen min samarbeide lenger. Var 73 kilo desember 2012 og 95 kilo august 2013. Utenom jul, påske og 1 mnd i sommeren slanket jeg meg hele perioden i mellom.. Hadde før det brukt 2 1/2 år på å gå ned 30 kilo.. Så gikk jeg opp nesten alt når jeg ble syk. Uff... så kjedelig når kroppen bare ikke vil samarbeide... Har aldri vært så fortvilet over vekten før nå. Så kjedelig å gå opp i vekt når man egentlig burde gå ned. Får håpe lavkarbo funker for deg.... det kan jo hende det blir bedre etterhvert for meg og... Vi får se. Jeg teller ikke kalorier... men jeg spiser egentlig bare grønnsaker og kjøtt, og det må jeg jo for å over leve Sjelden jeg har noe med fett. liker ikke bacon og fete ting... men det er kanskje der problemet er... kanskje jeg spiser for lite fett? For et styyyyyyyr! Formen min er ikke blitt noe bedre av lavkarbo heller, men legen sa jeg måtte vente i 4-5 mnd... ^ Anonymous poster hash: 2adcc...633
moota m storebror&lillebror Skrevet 13. april 2014 #18 Skrevet 13. april 2014 Hvorfor måtte du vente så lenge? For at lavkarbo skulle virke? Jeg kom mest sannsynlig i ketose igår kveld. Luktet pyton når jeg var på do også ja.. Så da tenker jeg at jeg prøver å holde meg i ketose til neste veiing. Se om det hjelper. Blir spennende i selskap idag det når ingen vet det.. :/ Ja det er nokså kjipt.. Jeg får fett fra bacon max 2 ganger i uka. Ellers majones, litt smør, fløte og smøreost. Har også dressing på salat. Den inneholder litt over 5 karbohydrater pr 100g. Har også fett i seg. Jeg har ikke tatt en eneste ting som ikke hører til lavkarbo i de 5 ukene. Med andre ord er det en kur jeg kan holde meg til, derfor er det ekstra surt at jeg ikke går ned i tillegg.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #19 Skrevet 13. april 2014 Hvorfor måtte du vente så lenge? For at lavkarbo skulle virke? Jeg kom mest sannsynlig i ketose igår kveld. Luktet pyton når jeg var på do også ja.. Så da tenker jeg at jeg prøver å holde meg i ketose til neste veiing. Se om det hjelper. Blir spennende i selskap idag det når ingen vet det.. :/ Ja det er nokså kjipt.. Jeg får fett fra bacon max 2 ganger i uka. Ellers majones, litt smør, fløte og smøreost. Har også dressing på salat. Den inneholder litt over 5 karbohydrater pr 100g. Har også fett i seg. Jeg har ikke tatt en eneste ting som ikke hører til lavkarbo i de 5 ukene. Med andre ord er det en kur jeg kan holde meg til, derfor er det ekstra surt at jeg ikke går ned i tillegg. Måtte vente 4-5 mnd før blodsukkeret ville stabilisere seg. Er dårlig fordi jeg har hatt så lav blodsukker. masse hodepine og sliten kropp! Anonymous poster hash: 2adcc...633
moota m storebror&lillebror Skrevet 13. april 2014 #20 Skrevet 13. april 2014 Hvorfor måtte du vente så lenge? For at lavkarbo skulle virke? Jeg kom mest sannsynlig i ketose igår kveld. Luktet pyton når jeg var på do også ja.. Så da tenker jeg at jeg prøver å holde meg i ketose til neste veiing. Se om det hjelper. Blir spennende i selskap idag det når ingen vet det.. :/ Ja det er nokså kjipt.. Jeg får fett fra bacon max 2 ganger i uka. Ellers majones, litt smør, fløte og smøreost. Har også dressing på salat. Den inneholder litt over 5 karbohydrater pr 100g. Har også fett i seg. Jeg har ikke tatt en eneste ting som ikke hører til lavkarbo i de 5 ukene. Med andre ord er det en kur jeg kan holde meg til, derfor er det ekstra surt at jeg ikke går ned i tillegg. Måtte vente 4-5 mnd før blodsukkeret ville stabilisere seg. Er dårlig fordi jeg har hatt så lav blodsukker. masse hodepine og sliten kropp! Anonymous poster hash: 2adcc...633 Hmm så rart akkurat det samme er det hos meg.. Jeg er litt usikker på det med lavt blodsukker, men tror det er det og har en del falske blodsukkersvingninger eller hva det er. Har masse migrene og hodepine. Har diagnosen ME. Nå lurer jeg på om jeg har lavt stoffskifte i tillegg da. Kanskje jeg også burde gi det så lang tid..Skal til legen imorgen og høre litt mer hva han sier og tenker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå