Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #1 Del Skrevet 12. april 2014 Er denne for helt nyfødt som det står? Har en baby på to uker og vi tørr ikke prøve for det virker som vi på bøye beina hennes for mye utover (som spagaten)? Anonymous poster hash: b8ac4...7a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Novemberprinsesse2013* Skrevet 12. april 2014 #2 Del Skrevet 12. april 2014 Vent til baby virker komfortabel med å sitte slik :-) jeg har ergobaby sin bæresele og ventet til snuppa var 3 mnd før vi prøvde :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #3 Del Skrevet 12. april 2014 Aner ikke med stokke, men jeg hadde mini i ergobaby med spedbarnsinnlegg fra han var 9 dager gammel. Storkoste seg oppi der. Anonymous poster hash: b9019...457 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #4 Del Skrevet 12. april 2014 Mini satt i froskestilling, tok ikke ut beina hans så han satt bredt før han var fire måneder. Men nå er jeg som sagt ikke kjent med stokke. Anonymous poster hash: b9019...457 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #5 Del Skrevet 13. april 2014 Ingen som har erfaring med Stokke? Det står jo at man skal kunne bruke den fra nyfødt. Anonymous poster hash: b8ac4...7a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenga Skrevet 17. april 2014 #6 Del Skrevet 17. april 2014 Det er flere bæreseler som kan brukes fra nyfødt, men min erfaring er at de funkerer best når de kan sitte på ryggen. Før det foretrekker jeg sjal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå