Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #1 Skrevet 12. april 2014 Dere som har tatt endel båt - hadde dere vurdert å avlyse? Hvordan er det ombord i 11-15 m/s? Er litt sjøredd fra før.. Anonymous poster hash: e8b97...be6
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #2 Skrevet 12. april 2014 Jeg var på danskebåten i storm før jul for et par år siden, og det gikk greit… Det var mye bevegelse i båten og på et par tidspunkt følte vi at vi "fløy" litt i sengene, så vi valgte å sove med hvert vårt barn i sengen for å "holde de fast".. Det værste var egentlig kvalmen, så husk kvalmestillende. Barna tok det helt supert og det var aldri noe skummelt, men litt mye bevegelse om natten bare. Om det er cruise bare for cruisets skyld ville jeg kanskje vurdert det, men om dere tar båten for å komme dere til f.eks. Danmark og skal være der et par dager ville jeg dratt.. ;-) Anonymous poster hash: a22ff...cb8
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #3 Skrevet 12. april 2014 Det er Barnas båt - for turens skyld. 11-15 m/s er kuling. Og bølgetoppen er meldt til 3,5 m. Jeg føler bare at jeg ikke må avlyse for min hysteriske personlighets skyld.. HI Anonymous poster hash: e8b97...be6
Gulosten™ Skrevet 12. april 2014 #4 Skrevet 12. april 2014 Kjører ikke båt og ferdig med den saken. Men det er fordi jeg blir syk og ikke redd. Så nei, ikke med 11-15 sekundmeter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå