Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #1 Skrevet 12. april 2014 fly og 4 netter på hotell for 2 barn og 1 voksen i London er mye? Har funnet et hotell som ligger perfekt til, skal reise alene for første gang med barna. De er 7 og 9 år. Jeg har aldri vært i London.. Anonymous poster hash: 04cc2...4a5
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #2 Skrevet 12. april 2014 Hørtes ikke ille ut Jeg var med mor, søster og hennes to barn i fjor. Billigbilletter fly 1800 tur/retur pr pers. Billig luksushotell. (Westminister Plaza.) Vi var typiske turister, London Eye, turistbuss, musikal, underground. Til sammen brukte hun 30 000 kr på disse 5 dagene. London Eye kostet 1500 kr for oss. Turistbussen 3000. Musikal 4000 kr. Husker ikke underground, men kostet det også. Pengene renner ut.... Men flott ferie!! Anonymous poster hash: f56c9...2ac
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #3 Skrevet 12. april 2014 Jeg syns det var fryktelig dyrt... Vi reiser ofte på ukesferier og bruker da maks 5000 på hotell og et par tusen på flybiletter. Hvor er det dere reiser fra? Har dere mulighet til å komme dere billig til Oslo for å ta fly derfra? Med Norwegian koster det bare 199/299 pr billett! Regner med hotellet er ganske sentralt og bra standar? I slike storbyer er det best med hotell i smørøyet selv om det koster mer. London er en ganske dyr hotellby syns jeg, så det er ikke sikkert du har en dårlig pris der. 10000 kr på 4 netter ville svidd for lommeboka mi da, men jeg aner jo ikke hvilket hotell du skal ligge på eller hvor du reiser fra. Håper uansett dere får en kjempefin tur! Anonymous poster hash: d9988...2a4
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #4 Skrevet 12. april 2014 Nei det syns jeg ikke. Jeg og mannen drar nå i Mai 4 netter og betaler 13 718 kr når vi reiser fra Trondheim. 5938 for fly og 7780 for hotell Vi hadde heller ikke fått prisene nevnt over om vi hadde dratt samme dagene fra Oslo. Vi må dra når vi får fri fra jobb Kos dere Anonymous poster hash: 63dd4...27b
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #5 Skrevet 12. april 2014 Synes det er litt dyrt. Jeg og mine 2 barn, reiser en del til storbyer, da 4-5 netter, og har budsjett på ca 5000, og det går bra. Vi kan reise fra både Gardemoen og torp. Så sånn sett så får vi alltid billig fly. Men vet hotell i London ikke er det billigste, så der kunne vi vel kanskje brukt en tusenlapp ekstra. Anonymous poster hash: d91c1...75b
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #6 Skrevet 12. april 2014 Det er ikke billig å reise til London. Prisen din er helt vanlig, ikke dyrere enn det må være. Husk at hotellstandaren er mye dårligere i London enn i Norge. Et 4 stjernes hotell i London hadde kun fått 2 i Norge. Et annet tips; sjekk at du er forsikret mot veggdyr før du drar. God tur. Anonymous poster hash: 5914a...a95
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #7 Skrevet 12. april 2014 Jeg synes ikke det egentlig er så dyrt. Flybiletter burde kostet mye mer med tanke på forurensningen. På den andre siden tviler jeg på at jeg noen gang kommer til å synes det er verdt det å bruke 10.000,- på å komme meg til London. Det vil jo nødvendig vis gå mye mer penger i løpet av turen også. Anonymous poster hash: eadc5...61b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå