Gå til innhold

Russedress på jobb?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag skulle jeg kjøpe is på yoogis og jenta bak disken hadde på seg russebukse. Nå har jo russetida akkurat starta, så den er sikkert ikke så møkkete. Men er ikke det litt ekkelt? Husker min egen russebukse, den var ikke spesielt egnet på et sted hvor det serveres mat etter noen dager som russ.

Anonymous poster hash: ebce3...7ae

Skrevet

Har russetida startet? ? Hva er vitsen med å så lang russetid??

Anonymous poster hash: d793d...49f

Skrevet

For at alle disse russefestarragørene skal tjene mest mulig penger... Men hva syns du om buksa på jobb?

Anonymous poster hash: ebce3...7ae

Skrevet

Har ingenting på.jobb å gjøre. Er du på jobb er du ikke russ akkurat da mener jeg. Har jeg vært arbeidsgiver så har jeg sagt ifra

Skrevet

Russ er russ, og jobb er jobb. Burde ha et skille der ja. Russebukse har ingeting på en jobb å gjøre. Og rart de ikke starter russetiden juletider liksom.... så de får festet mest mulig.

Jepp, har jo vært russ en gang, men vi begynte ikke føre 1.mai!

Skrevet

Vi begynte 8 mai i 2000

Skrevet

Jeg brukte russedressen på jobb da jeg var russ for mange år siden. Det var på en kro som hadde middagsservering og arrangerte selskaper ala konfirmasjon, dåp osv. Ingen hadde problemer med det. Men så stod jeg i oppvasken også da, og hadde ikke noe med mathåndteringen å gjøre overhodet.

Anonymous poster hash: f6788...dde

Skrevet

Hadde flere jobber da jeg var russ. Hadde aldri på meg russebukse på jobb. Russekort har ingenting å gjøre i jobbsammenheng.

Anonymous poster hash: c19d0...687

Skrevet

Vi begynte 8 mai i 2000 Anonymous poster hash: d793d...49f

Ånei du, det har alltid vært siste helga i april :D

Anonymous poster hash: 079f8...115

Skrevet

Russedress har ingenting på jobb å gjøre.

Russen har forøvrig en tilstelning i nærheten og vi hører dem godt ... også såååå dårlig musikksmak de har - ikke happy med situasjonen :P

Tullete at de skal "feire" at de er ferdige med tolv år gratis (!) skolegang FØR de har bestått eksamen *grmf*

Skrevet

Vi startet med vrengefest natt til 1. mai ;)

Uansett så synes jeg ikke russebuksa har noe å gjøre i jobbsammenheng, med mindre man skulle sitte på et kontor, være telefonselger eller noe sånt.

Skrevet

Russen har forøvrig en tilstelning i nærheten og vi hører dem godt ... også såååå dårlig musikksmak de har - ikke happy med situasjonen :P

Tullete at de skal "feire" at de er ferdige med tolv år gratis (!) skolegang FØR de har bestått eksamen *grmf*

12 år??? 10 år grunnskole og 3 år vgs= 13!!!

Anonymous poster hash: dab78...861

Skrevet

1 mai skal russedressen på!!

Anonymous poster hash: 8b789...603
Skrevet

12 år i min ungdom ;)
Skrevet

Skitten? De vasker jo buksene..

Anonymous poster hash: 30f8b...f0a

Skrevet

12 år i min ungdom ;)

12 år skole, men hva husker vi?? 😉

Anonymous poster hash: 5f3e8...52c

Skrevet

12 år i min ungdom ;)
12 år skole, men hva husker vi?? 😉

Anonymous poster hash: 5f3e8...52c

At jeg leste jevnt og trutt til eksamen, syntes russedressen var stygg (ble brukt to ganger??) og at jeg var mer opptatt av å lese til eksamen enn å feste.
Skrevet

Skitten? De vasker jo buksene..

Anonymous poster hash: 30f8b...f0a

Vasker?? Nei absolutt ikke..eller det er kanskje forskjellig.. Men hvis vi vasket buksen så ble buksebeina klippet av.

Anonymous poster hash: 9709b...76b

Skrevet

Vi vasket ikkr buksen... vi skrev og tegnet på den. Ble den vasket ble det ødelagt.

Skrevet

La nå russ få være russ :-)

Anonymous poster hash: e299f...fce
Skrevet

Russeklær har ingen ting på jobb å gjøre. Russeklærne får de bruke på skolen og i fritida. I mitt nærområde har en del russ dåp i dag, en del har slipp/dåp rett over påske. Det blir lang russetid for mange, pengene renner ut og eksamensforberedelsene blir det så som så med. Trist å ødelegge 13 års skolegang med en 3-4 ukers sammenhengende fest, for å "feire" avsluttet skolegang. Avsluttet grunnskole, er det jo egentlig. Du "blir" jo ikke noe etter 10 års barne- og ungdomsskole og 3 år på studiespesialisering. Det ligger i ordet; studiespesialisering - forberedelse for studenttilværelsen. 

Anonymous poster hash: f19f3...14b
Skrevet

La nå russ få være russ :-)

Anonymous poster hash: e299f...fce

Helt greit det, men la russedressen/buksa ligge igjen hjemme når man skal på jobb. 

Skrevet

Jeg er særdeles lite prippen, men jeg synes ikke russebuksa har noe på en jobb å gjøre, særlig ikke matservering. Jeg jobbet når jeg var russ, og tok alltid av meg russebuksa når jeg var der. Vi satt på bakken i den, drakk og festa med den, gikk rundt med den til alle døgnets tider, og den skulle ikke vaskes.. Så den er jo ikke akkurat det reneste og mest hygienske plagget å ha på seg. :P

Skrevet

Vi brukte russedresen mye og vi vaskt den.

Uansett er det mange som anbefaler å ikke vaske dongeri heller. Buksa blir ikke eklere om den er den ene eller den andre typen og hun satt vel ikke i maten?

Anonymous poster hash: 80ba3...a29

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...