Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

TR har fortsatt ikke kommet her. Hadde for tidlig mens sist måned så blir sykt forvirra. Venter noen dager til før jeg jeg tester på nytt. Mensnurringene har roa seg, niplene er ømme, ellers ingen merkbare symptomer. Jeg prøver å ikke tenke for mye på det så jeg kommer til å nyte et par glass vin i kveld. Hvordan går det med dere andre?

Har det på samme måte som deg muldvarpen! Tr var 3-4 dager tidligere forrige mnd.. Jeg har hatt mensmurringer og ømme pupper i en uke, men har nå dabbet av, aner ikke hva som skjer. Tr skulle kommet idag og negativ test :( Når tenker du og teste igjen?

*Håpe på det beste om ikke tr dukker opp*

Annonse

Skulle hatt 7 mai. Ingenting enn så lenge (og jeg vet mange sier dette, men jeg er -aldri- sen, lengste jeg har vært over tiden før er halvannet døgn). To negative tester på 3 og 6 dager over. 

Mulig jeg har feilberegnet datoen eller at EL har forskøvet seg grunnet litt eksamensnerver - men over en uke over er fortsatt veldig unormalt til meg å være. 

Noen symptomer har jeg jo - murringer/stikk nederst i magen, vond korsrygg og småkvalm (spesielt om kvelden). Føler ikke at jeg er veldig stresset heller - annet enn at jeg selvfølgelig enten vil ha en positiv test eller TR på besøk. 

Tenker at jeg tester neste gang på torsdag. Så får vi se hvordan det går. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...