Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ikm på onsdag eller torsdag, test i går siden eg skulle ut, men der kom det jammen to streker, veldig svake, tok en til test litt senere på dagen, to streker der også. Ny test i dag, to streker, litt sterkere enn i går. Prøvd siden september, så har vanskelig for å tro at dette er virkelig. Venter noen dager til før eg tar en CB med ukeindikator. Håper dette holder helt ut :-) lykke til, håper dere også får to streker i dagene som kommer :-)

Annonse

Ånei så kjedelig Lilu81 :/

Håper det klaffer neste gang for deg, det fortjener du!

Har lurt litt på og starte og prøve bidronninggele og grapefrukt juice om det ikke sitter denne pp..

Har ikke noen symptomer, så blir ikke SÅ skuffa om tr skulle dukke opp senere i uka! Men for håpe på det beste , hihi!

Nyt sola idag med noe godt i glasset Lilu81<3

Hei Lena, hvordan går det med deg?. Takk for støtten. Bor i Afrika, så når TR kom gikk jeg ned på hotellet, bestilte meg en mojito og la meg på stranden. Hadde langhelg så mannen og jeg dro på hotellferie. Skal prøve å ikke tenke så mye på dette neste pp, men det er jo ikke så lett. Vet jo når jeg har neste el.

Noen som har erfaring å dele med én som er nybegynner på dette? :)

Skal ihvertfall slutte med wild yam..... :P

Det går greit med meg Lilu81! Begynte igår med symptomer, som jeg tror kommer fordi det nærmer seg tr.. Så kjekt at du bor i Afrika da, hørtes utrolig deilig ut med en drink og stranda <3 Ønsker deg lykke til, kanskje vi sees neste pp :)

Noen andre her som har testet? :)

Annonse

Jeg har ikm i morgen. Tok en test i går siden jeg hadde en liggende fra forrige svangerskap. En Clearblue med ukeindikator som gikk ut på dato for 1,5år siden... Den var negativ. Har ikke råd til å kjøpe ny test, så jeg må bare vente og se hva som skjer :-P

Hei, noen andre som har fått to streker? Tok CB med ukeindikator i dag, pregnant 2-3 stod det jammen der (bestilt CB på ebay fra uk, rundt 100 lappen for 2) fått diaré og oppkast, sorry ekle details, usikker på om det er omgangssyke eller symptomer som melder sin ankomst. Blir ihvertfall hjemme på sofaen et par dager.

http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/gallery/image/79921-image/

Endret av Prøver24

Takk alle sammen, så lykkelig, endelig ble det vår tur. Ringte legen i dag, og for å høre hva eg eventuelt kunne gjøre for å minske diarén, de ville ha meg inn på dagen, bare sånn for sikkerhetsskyld. Sjekke om det er omgangssyke eller svangerskaps relatert. Håper på at flere tester positivt i det nærmeste dagene :-)

Velkommen Silje92 <3

Spennende nå frem til ikm, har du testet? :-)

GRATULERER så mye til deg Prøver24, vel fortjent! Håper lille spira klamrer seg fast og at vi andre her kommer luskende etter inn på 1.trimester!

Takk for det <3

Nei har ikke testet enda, gruer meg litt for er redd for å bli skuffet :P men har en CB+ liggende som jeg regner med at ryker imorgen tidlig! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...