Gå til innhold

Noen der har reist med Fjordline?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal reise med Fjordline til Hirtshals.

Vet dere om der er et lekeområde der?

Hvor er det bra og sitte?

Hvordan er det med mat og priser på det?

Anonymous poster hash: 654f6...ff7

Fortsetter under...

Skrevet

Hvilken båt? Den nye store eller Fjordcat?

Skrevet

Hæææ var jeg blitt anonym, det var en feil! :)

Den nye store

Skrevet

Glemte og sitere

Skrevet

Den har jeg ikke reist med. Men har lyst å prøve. Uten bil første gang tror jeg :P

Har reist med den der lille fra Kristiansand til Hirtshals og jeg kjører heller rundt enn å gjøre det igjen :o

Har hørt masse bra om den da :)

Skrevet

Glemte og sitere

Fikk det med meg for det om :D

Annonse

Skrevet

Takk :)

Alltid spændende med ny båt :)

Skrevet

Vi seilte med den nye fergen i fjor og den var helt flott. Maten var ok, prisene som vanlig på slike ferger synes jeg.

Lekerom la jeg ikke merke til da vi ikke har småbarn, men jeg vil anta det er på plass.

For oss med hund var det godt tilrettelagt og mye større bur enn på Colorline, samt mulighet til å lufte. :nigo:

Skrevet

Ja ikke sant! Vi er veldig fornøyd med Color Line. De har veldig god plass til bilene og det er vi opptatt av når vi kjører med campingvogn. Synes det er litt stress om jeg må begynne å rygge og styre med vonga på båten..

Men kunne godt tenke meg å prøvd Fjord Line. Gjerne uten bil og barn, eller i alle fall uten campingvogn :P

Skrevet

Har du forresten vært inne og kikket på nettsidene deres? Tenker det står om det er lekerom og slikt :)

Skrevet

Leste at på den gamle var der lekeområde, men folk klagde over at den var dårlig og liten, det skulle vist være bedre?? Eller?

Maten på stenaline er dyr!! Enten buffet. Tror det var 1000 kr for en fam. Cafeteriet var elendig!!!

49 for en dårlig grillpølse

Skrevet

Leste at på den gamle var der lekeområde, men folk klagde over at den var dårlig og liten, det skulle vist være bedre?? Eller?

Maten på stenaline er dyr!! Enten buffet. Tror det var 1000 kr for en fam. Cafeteriet var elendig!!!

49 for en dårlig grillpølse

Derfor jeg spør om mat og pris

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...