Tilith Skrevet 11. april 2014 #1 Del Skrevet 11. april 2014 Lillegutt har i det siste blitt veldig "urolig i kroppen"... Det er spesielt før han skal sove, og på natta. Han veiver og slår med armene samtidig som bena går som trommestikker. Han ligger slik og vrir seg og sparker med bena i oppmot 1times tid før han sovner. Dyna og kosedyr flakser veggimellom. Det er sinnsykt irriterende på natta når han ligger slik en stund før han våkner ordentlig og en time etter mat... Bråker jo så gæli og jeg får ikke sove!!!! Blir så frustrert! Når han endelig sovner går det jo ikke mer enn 1times tid før han begynner styre igjen for da driver han å våkner...... Han sier sjelden noe, innimellom litt pludring, men ikke noe ubehagskrik liksom.... Er det vanlig å herje slik??tips til noe som kan hjelpe på å roe han? Prøvd å ta han opp og bysse, men begynner bare pån igjen når jeg legger han ned. Han er 4 mnd straks. Synes det er for tidlig og legge han på eget rom egentlig, og vet ikke om det hjelper noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ladybird2014 Skrevet 11. april 2014 #2 Del Skrevet 11. april 2014 Har han en uro hengende over der han sover? Min gutt på 3,5 mnd blir sånn som du beskriver når han ser lekene sine.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lessismore Skrevet 11. april 2014 #3 Del Skrevet 11. april 2014 Sånn er mini her i gården også. I tillegg løfter han beina rett opp og kaster de ned igjen med et brak. Vi samsover, og hver natt blir jeg vekket av en veivende, sparkende knott. Haha, er jo bare morsomt nå når jeg tenker på det, men sjelden like gøy kl 4 på natta. Jeg husker at jenta vår var likedan, bare at hun var mye mer forsiktig i bevegelsene sine. Regner med det er normalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilith Skrevet 11. april 2014 Forfatter #4 Del Skrevet 11. april 2014 Tenkte det var helt vanlig, men han er så veldig voldsom!!! Så fikk lufte det for å høre med andre hvertfall...Hehe... han har uro over senga, men er likedan om den tas bort eller han ligger i senga mi, så er nok ikke pga det. Hehe det er litt komisk ja, ler mye av han på dagtid, for styrer så fælt og lager grimaser og rare lyder.... Men ikke like stas på natta :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenga Skrevet 11. april 2014 #5 Del Skrevet 11. april 2014 Våre har vært på samme måten, jeg tipper på energioverskudd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilith Skrevet 11. april 2014 Forfatter #6 Del Skrevet 11. april 2014 Får prøve å slite han skikkelig ut en kveld så han ikke har noe energi igjen til natta og sover godt og rolig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå