Anonym bruker Skrevet 10. april 2014 #1 Skrevet 10. april 2014 Heia, vi skal feriere i Arendals området nå i påsken. Vi kommer med fly. For å slippe å ta med bilstolene hadde det vert greit å leie. Noen som kan tipse meg om hvor jeg kan få leid? Jeg trenger en bakovervendt, en beltestol og babystol Anonymous poster hash: 3d0cc...6a3
Anonym bruker Skrevet 10. april 2014 #3 Skrevet 10. april 2014 Jeg vet ikke om noen, men har fått samme spm flere ganger angående hvor en evt kan leie bilstoler (bor i større by) - men viser seg vanskelig da det ikke er anbefalt å låne ut/leie slike ting da en ikke vet hvordan det har vært håndtert av andre (i verste fall vært utsatt for kollisjon og er blitt svekket/ødelagt). I alle fall dette jeg har hørt, men om det er helt riktig skal jeg ikke påstå. Anonymous poster hash: 158fb...101
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 10. april 2014 #4 Skrevet 10. april 2014 Du kan jo ringe og høre med barnas hus? De leide ut stoler og slike nett til nyfødte før... Men om de leide ut til større barn vet jeg ikke. Forsikringsselskap drev vel også med det før...
Anonym bruker Skrevet 10. april 2014 #5 Skrevet 10. april 2014 Det er mulig babyshop leier ut Anonymous poster hash: 414ec...3fb
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #6 Skrevet 11. april 2014 Har jobbet på Barnas Hus før. Leier ikke ut bilstoler der. Kun lånestol dersom noen leverte inn stol som reklamasjon. Anonymous poster hash: 158fb...101
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå