Gå til innhold

"Stripping" ved termin - noen med erfaringer?

Anbefalte innlegg

Jeg er i dag to dager over termin med barn nummer tre og har vært hos jordmor som tilbød seg å sjekke modning og "strippe" hvis det lot seg gjøre, noe det gjorde.. (AU, forresten!! Det var ikke mye behagelig!) Noen som har gjort dette og fått god effekt av det? Evt ikke hatt noen effekt i det hele tatt? Hvor lang tid tok det før noe skjedde?

Fortsetter under...

Jeg er også to dager over termin og ble strippet hos jordmor i dag! Skal si det reiv godt nedi når hun gjorde det! Hadde såvidt 1 cm åpning og ikke særlig moden, så blir jo spennende å se om det har noen effekt :P har ingen tidligere erfaring med dette!

Annonse

Null effekt her!! Og ikke bare ved et barn nei, men med begge våre to første -så denne tredje gang kommer jeg ikke til å godta stripping. Sykt vondt der & da med null effekt, så da er det bedre å ta alle smertene når lille kommer ut under selve fødselen ;)

Jeg ble strippet fredag og det satte i gang maserier. Jeg var sikker på at jeg skulle føde i løpet av den natten, men ingenting skjedde. Var da tre cm og moden. Ble lagt inn for å settes i gang fire dager etterpå og ble strippet to ganger samt bryststimulering. Det var det som gjorde det og fødselen var i gang..

• 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...