mammatil2dull Skrevet 10. april 2014 #1 Del Skrevet 10. april 2014 Hei! Er på jakt etter noen tips til bursdagsfeiring! Jentungen skal ha bursdag på sommeren- hun blir 4! Det er første gang vi skal ha barnebursdag (altså inviterer barnehagen). Og da lurer jeg på hvordan kan jeg gjøre festen morsom? Hva slags lek/spill kan jeg ordne? Er det pølse og kake, eller noe annet som er lurt å servere? Regner med at vi skal spise og leke ute, med mulighet til å gå inn, selvsagt. Jentungen har begynt i ny barnehage i fjord, og jeg kjenner ikke andre foreldrene så godt. Tenker at det er en god anledning til å bli kjent, men gruer meg litt (utrolig teit å være en voksen og sjenert!!!!!!!!:-( ) Håper å høre fra dere :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honningmelon Skrevet 10. april 2014 #2 Del Skrevet 10. april 2014 Mitt tips er å gjøre det så enkelt som mulig. Server pølse i lompe og sjokoladekake. La de leke fritt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #3 Del Skrevet 13. april 2014 Enig med den over, det enkle er ofte det beste. Moren min pleide å lage en morsom sjokoladekake (formet den som en lastebil f.eks) og serverte pølsene fra en tralle iført et veldig dårlig pølsemaker kostyme med klassisk snurrebart. Husker at hun aldri prøvde å kontrollere lekene til oss barna og er veldig glad for det. Utenom det så gjorde ikke foreldrene mine noe stort ut av bursdagselskapene. Å slite seg fullstendig ut for et selskap med ekstremt mye fin bakst og masse leker er rett å slett ikke verdt det spør du meg. Og tror ungene setter pris på enklere ting også Kan derimot være lurt å ha en allergisjekkrunde på alle gjestene og prøve å servere mat alle kan spise. Spesialmat til en er alltid litt kleint spør du meg. Anonymous poster hash: c5a54...116 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenga Skrevet 18. april 2014 #4 Del Skrevet 18. april 2014 Vi har tenkt å ta snart-3åringen vår opp til et turområde like i nnærheten. Vi tenkte å lage bål, steke pinnebrød/pølser og kanskje lage noen dessertpakker/muffins eller kake. Lurte på å ha noen leker i bakhånd, ellers la de leke. Vi trives godt ute, og tenker det er greit med litt variasjon fra lekeland, pølser og kuli ;-). Tar gjerne i mot noen leketips jeg også, sånn for å ha i bakhånd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå