snuppeline89 Skrevet 9. april 2014 #1 Skrevet 9. april 2014 Hei:) håper noen kan svare hvis dere har opplevd lignende. Søndag fikk jeg blødning/brun utflod, sånn enkelt forklart ser det ut som mensen på siste dagen, bare brun guffe. Har hatt dette i 3 dager nå, ikke noe friskt blod, ka kan det være, skulle egentli hatt mensen i går men ingen antydni g til mensen enda, verken blod eller mens smerter slm jeg bruker å ha. Hjeelp?? Noen som har hatt lignende?
Mrs-impatient Skrevet 10. april 2014 #2 Skrevet 10. april 2014 Hei Jeg har opplevd det samme to ganger, men da kom TR for fullt etterpå.. "Blødde" brunt i 2-3 dager, så opphold på 1-2 dager og så kom TR. Men mange som opplever dette og er gravide! Har du tatt en test? Hvis ikke, gjør det Krysser fingrene for deg
snuppeline89 Skrevet 10. april 2014 Forfatter #3 Skrevet 10. april 2014 Tenkte å vente me testing til over helga da det kan være mangt annet enn en ønsket graviditet:) er i dårlig form å er nå på 5 dagen me "brun utflod" så noe må hvertfall skje snart for jeg blir gaal:p men vi får se:)
SIE<3 Skrevet 16. april 2014 #5 Skrevet 16. april 2014 Hvordan går det med dette da snuppeline89?Har det akkurat likedan som deg nå. fikk du tatt test? Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå