Gå til innhold

Tips til gøy barnebursdag for 10-åringer i Bergen ?

Anbefalte innlegg

Eldste blir 10, og skal ha den siste "ordentlige" barnebursdagen. Han vil ikke være hjemme eller i skogen , men noe annet.

De fleste har hatt det på Leos, Baluba (laser), bowling etc - så det begynner å bli litt oppbrukt. Vil Vite hadde vært perfekt, men de er stengt om mandagene og det er en mandag vi har tenkt.

Noen tips til noe gøy å gjøre nå i April ?

Anonymous poster hash: 8e6b5...66c

Fortsetter under...

Han vil ikke være i skogen.

Har sendt mail til Wasteland nå. Tusen takk for tips :-) Noen som har erfaring med barneselskap derfra ? Ingen i klassen til jr som har hatt.

Skal sjekke ut fysak.

HI

Anonymous poster hash: 8e6b5...66c

Wasteland er superpopulært her. Ungene mine er veldig oppgiret når de skal i bursdager der, de elsker det!

Eller har mine gutter vært i bursdag på Strutsefarmen, på Rock'n Rolf danseskole (veldig populært) og kinoen.

Anonymous poster hash: 0b8b2...680

Annonse

wasteland!!! :) Et par av gutta i klassen til min 10 åring har hatt bursdag der. De snakker om det enda :) Foreldrene synes det var bra opplegg. 

Vi hadde klassefest da gutten min ble 10. Inviterte alle guttene og jentene i klassen. Vi lagde til discotek i kjellerstuen. Fikk lånt oss diverse diskolys, røykmaskin osv. Det var suksess :)

Hvis man ikke har plass hjemme går det an å leie en fritidsklubb en plass.

Vilvite bursdag er det også noen som har hatt, men det er ganske dyrt hvis det er mange inviterte. Tror det koster nærmere 2-300 pr hode.

Anonymous poster hash: b3ad3...9c4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...