Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er såååå redd for å abortere, blir verre desto nærmere 12-ukers grensen jeg kommer! Har vært på UL hvor alt var tipp-topp. Men klarer ikke å slippe tanken: Hva hvis fosteret har dødd i mellomtiden? Dette er virkelig slitsomt. Sjekker etter blod hele tiden...

Kan noen berolige meg? Er det ikke veldig god sjanse for at det blir baby på meg denne gangen?

Anonymous poster hash: e08df...68b

Fortsetter under...

Tror du må tvinge degselv til å tenke at dette kommer til å gå bra. Du vil bli så sliten og ikke nyte ordentlig magen som nå vil begynne å komme. Alt ser bra ut på UL, hjertet slår, blodet i navlestrengen går som det skal, nakkefolden ser bra ut og det er ingenting å bekymre seg for. Prøv å nyt tiden nå før alt blir tyngre ovner krevende. Nyt graviditeten din!!

Dette er nr to... Hadde ikke slike tanker med nr en. Men i mellomtiden har jeg hatt fire aborter, og det har gjort meg skrekkelig nervøs. Kommer nok ikke til å tro på dette før etter ordinær ul. Huff.

Takker for svar, skal prøve å ta det til meg.

Anonymous poster hash: e08df...68b

Det er vanskelig å slappe av når man har hatt dårlige erfaringer tidligere. Men prøv å tenke at det er en seier med hver dag som går! Ett steg til mot målet. Kanskje du kan be om noen ekstra ul undervegs, siden du har hatt problemer? Av og til trenger man litt ekstra omsorg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...