Gå til innhold

Hvor kjøper jeg filodeig, hjeeelp :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke rispapir! :) filodeig! :) hvoooor? :)

Skrevet

Frysedisken på de fleste store butikker. Obs og Rema.

Anonymous poster hash: e77c5...ba7

Skrevet

Kommer nok an på hvor du bor. Her finnes det ikke på feks OBS eller rema, jeg kjøper på Asiatisk matbutikk. 

Anonymous poster hash: 4bb29...a04
Skrevet

Her har de på Meny ihvertfall..

Anonymous poster hash: 8b2b0...754
Skrevet

Bor i Drammen (ja ja, hørt det før) Hehe :)

Noen som vet? Meny? Skal sjekke frysedisken, har sett i hylla der rispapir osv ligger.

Skrevet

Innvandrerbutikker.

Anonymous poster hash: dffd6...28b
Skrevet

Alle innvandrerbutikker har. Stikk innom en sånn en så slipper du å ta runden innom div matbutikker først. Ligger i frysedisken.

Anonymous poster hash: 3c46f...203
Skrevet

Innvandrerbutikk har jeg prøvd, fant ikke noe. Og vedkommende i kassa visste ikke noe :/ Så får prøve andre butikker evt.

Kan det lages selv? :) eller blir det ikke like bra kanskje?

Skrevet

Innvandrerbutikk har jeg prøvd, fant ikke noe. Og vedkommende i kassa visste ikke noe :/ Så får prøve andre butikker evt.

Det var rart! Men er det ikke flere innvandrerbutikker der? Man kan lage selv, men ser for meg at det er litt komplisert :P De skal jo være kjempetynne. Men går sikkert an å prøve :)

Skrevet

Det var rart! Men er det ikke flere innvandrerbutikker der? Man kan lage selv, men ser for meg at det er litt komplisert :P De skal jo være kjempetynne. Men går sikkert an å prøve :)

Det er sikkert flere her, jeg vet bare om den ene siden jeg er ny her :) kan forsøke igjen, mulig han ikke forstod hva jeg sa. Skal sjekke frysedisken :) han sendte meg inn på kjøla, så mulig han misforstod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...