Anonym bruker Skrevet 9. april 2014 #2 Skrevet 9. april 2014 Frysedisken på de fleste store butikker. Obs og Rema. Anonymous poster hash: e77c5...ba7
Anonym bruker Skrevet 9. april 2014 #3 Skrevet 9. april 2014 Kommer nok an på hvor du bor. Her finnes det ikke på feks OBS eller rema, jeg kjøper på Asiatisk matbutikk. Anonymous poster hash: 4bb29...a04
Anonym bruker Skrevet 9. april 2014 #4 Skrevet 9. april 2014 Her har de på Meny ihvertfall.. Anonymous poster hash: 8b2b0...754
Masekråka! Skrevet 9. april 2014 Forfatter #5 Skrevet 9. april 2014 Bor i Drammen (ja ja, hørt det før) Hehe Noen som vet? Meny? Skal sjekke frysedisken, har sett i hylla der rispapir osv ligger.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2014 #6 Skrevet 9. april 2014 Innvandrerbutikker. Anonymous poster hash: dffd6...28b
Anonym bruker Skrevet 9. april 2014 #7 Skrevet 9. april 2014 Alle innvandrerbutikker har. Stikk innom en sånn en så slipper du å ta runden innom div matbutikker først. Ligger i frysedisken. Anonymous poster hash: 3c46f...203
Masekråka! Skrevet 9. april 2014 Forfatter #8 Skrevet 9. april 2014 Innvandrerbutikk har jeg prøvd, fant ikke noe. Og vedkommende i kassa visste ikke noe :/ Så får prøve andre butikker evt. Kan det lages selv? eller blir det ikke like bra kanskje?
Anonym bruker Skrevet 9. april 2014 #9 Skrevet 9. april 2014 Innvandrerbutikk har jeg prøvd, fant ikke noe. Og vedkommende i kassa visste ikke noe :/ Så får prøve andre butikker evt. Kan det lages selv? eller blir det ikke like bra kanskje? Det var rart! Men er det ikke flere innvandrerbutikker der? Man kan lage selv, men ser for meg at det er litt komplisert De skal jo være kjempetynne. Men går sikkert an å prøve Anonymous poster hash: 3c46f...203
Masekråka! Skrevet 9. april 2014 Forfatter #10 Skrevet 9. april 2014 Innvandrerbutikk har jeg prøvd, fant ikke noe. Og vedkommende i kassa visste ikke noe :/ Så får prøve andre butikker evt. Kan det lages selv? eller blir det ikke like bra kanskje? Det var rart! Men er det ikke flere innvandrerbutikker der? Man kan lage selv, men ser for meg at det er litt komplisert De skal jo være kjempetynne. Men går sikkert an å prøve Anonymous poster hash: 3c46f...203 Det er sikkert flere her, jeg vet bare om den ene siden jeg er ny her kan forsøke igjen, mulig han ikke forstod hva jeg sa. Skal sjekke frysedisken han sendte meg inn på kjøla, så mulig han misforstod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå