Gå til innhold

Påskefrokost i Bhg - jeg har egentlig ikke mulighet. Burde jeg?

Anbefalte innlegg

Takk for svar - da prioriterer jeg frokosten. :)

HI

Anonymous poster hash: 9fc12...0f0

Og så kan du foreslå at neste år har de påske kos fra 15.00 -16.30 og foreldrene tar en kaffe og bolle etc. når de kommer for å hente.

Det hadde vi i går. Trenger ikke gjøre det enda vanskeligere for foreldrene.

Anonymous poster hash: a1894...7fe

Man har jo ikke påskefrokost på morgenen for å gjøre livet vanskelig for foreldre da...

Anonymous poster hash: 750aa...a50

Fortsetter under...

HI

Og så kan du foreslå at neste år har de påske kos fra 15.00 -16.30 og foreldrene tar en kaffe og bolle etc. når de kommer for å hente.

Man har jo ikke påskefrokost på morgenen for å gjøre livet vanskelig for foreldre da...

Jeg jobber selv i bhg og forstår at de aller fleste foreldrene har ungene sine i bhg siden de jobber. Det er begrenset hvor ofte de fleste kan ta seg fri til slike ekstra ting. det er nok av andre situasjoner der foreldre må ta seg fri.

HI

Jeg jobber selv i bhg og forstår at de aller fleste foreldrene har ungene sine i bhg siden de jobber. Det er begrenset hvor ofte de fleste kan ta seg fri til slike ekstra ting. det er nok av andre situasjoner der foreldre må ta seg fri.

Jeg forstår selvfølgelig at ikke alle kan ta seg fri, men jeg forventer og at foreldrene ikke tror vi vi prøver og gjøre ting vanskelige når klokkeslettene ikke passer dem. For noen passer det, for andre ikke. Sånn vil det jo være uansett om det legges på morgenen eller ettermiddagen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...