petite fleur Skrevet 8. april 2014 #1 Skrevet 8. april 2014 Hvordan fungerer det? Synes barna det er ok å være på barnepass i en times tid etter en lang dag på skole/ sfo og barnehage? Mannen og jeg har innsett at noe må gjøres før overvekta blir for ille. Vi vil begge trene, men finner ikke tid. Når ungene er i seng om kvelden er vi som regel helt kaputte. Jeg har ikke lappen og det er for langt til nærmeste treningssenter til at jeg skal kunne klare å få trent (uten at mannen kjører meg) på under 3 timer - og det frister ikke på kveldene. Vi snakker nå om å melde oss in på SATS slik at ungene kan være på barnepassen mens vi trener rett etter jobb, 1 - 2 ganger i uka. Trening nr 3 blir individuell slik at det ikke skal bli for mye mini-sats på ungene. Noen som har erfaring med mini-sats og småslitne barn? Begge ungene er sosiale og utadvendte barn, 4 og 7 år.
beibilykke Skrevet 8. april 2014 #2 Skrevet 8. april 2014 jenta vår på 4 elsker minisats ;-).. til og med nå når jeg har vært permitert fra trening har hun spurt etter å få gå der,så kan jeg hente henne senere.. hehe..
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #3 Skrevet 8. april 2014 så bra at dere vil begynne å trene:) jeg ville bare fortelle deg om mine erfaringer som barn selv ang dette:) foreldrene mine var skilt, men mamma har alltid prioritert trening, for å få overskudd i hverdagen. Jeg har tenkt nå som voksen at herregud hvordan greide hun det, når hun var alene med oss. Men vi var da på Mini Sats 1- 2 ganger i uka, før det trente hun på Friskis og Svettis og da dro vi på biblioteket først (gjerne lørdag formiddag) og lånte bøker vi kunne sitte og se i en krok av treningssalen. Da vi ble litt større var vi ofte på biblioteket alene mens hun trente. Dette fungertete kjempebra for oss, vi syntes alltid det var stas å være med! Mini-sats var kjempegøy husker jeg Poenget mitt er at dette går bra! Alt går om man bare planlegger godt:) Ikke ha dårlig samvittighet for å ha barna der hvertfall, barn har heldigivs mer energi enn oss voksne i hverdagen hehe Anonymous poster hash: 819ed...c2a
petite fleur Skrevet 8. april 2014 Forfatter #4 Skrevet 8. april 2014 Dette hørtes jo bra ut Jeg så nå at man har 14 dagers prøvetid på SATS og kan melde seg ut innen de 14 dagene dersom ting ikke er som forventet. Kanskje vi bare skulle hoppe i det. Takk for svar
MrsMilla Skrevet 8. april 2014 #5 Skrevet 8. april 2014 Vi har tre barn, og jeg trener på sats. Men jeg trener ikke sammen med mannen min. Han er derimot mye borte i helgene, og jeg har alle tre på sats gjerne lørdag formiddag. Ungene liker supergodt å være på minisats, så det er helt uproblematisk. Men synes det blir litt i meste laget med en hverdag da de allerede er mye borte i barnehage og skole. Kommer jo også an på hvor lenge dere skal trene, om dere skal dusje der etc. Går jo an å ta en halvtimes vektløfting eller så og dusje hjemme, da blir det jo korttur, noe som kanskje passer bedre i ukedagene enn totimers trening og dusj...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå