Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja jeg lurer altså på når dere får opp at jeg kommer te å føde jeg da :) Har termin 3.mai og er selv født 31.10.88

Har selv en sterk følelse på når, så spennende å se hva dere får opp :) For er første gang jeg prøver dette ^^

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg fikk opp 17. og tenkte 17. april, men det blir kanskje litt for tidlig...? Og 17. mai litt for sent...?? Har følelsen av at det blir noe med 7 i alle fall. 27. april eller 7. mai kan være mulige datoer. Er det en gutt? Lykke til!

Skrevet

glemte å si at jeg fikk opp tallet før jeg klikket meg inn og så hva du hadde skrevet.

Skrevet

Da håper jeg det var 17 april :D for har selv i flere mnd hatt følelsen av 14.april :) Og er i uke 37+3 idag, så blir ikke så veldog tidlig ;)

Skrevet

Ja er en gutt ja :) Glemte å svare på det :P Takk takk :)

Skrevet

Hold meg gjerne oppdatert når den lille kommer. Eller så er jo 05.05. en fin dato ;) -Jeg har bursdag da! :D

Skrevet

Skal si ifra jeg vet du ;) Heheh, ja får se hvem dato det blir da :D Har forresten også sendt deg en pm :)

Skrevet

Får følelsen at noe er på gang hos deg? eller så er det håpet ditt jeg får opp, at du har så håp om at det er noe på gang.  :) får desverre ikke opp noe dato, men får lyst å si at det blir påskebarn, om ikke så skjer det ganske etter påske :)  Lykke til!!

Skrevet

Heheh, trodde det kanskje var noe før idag når jeg var på føden :P Fikk noen skikkelige kynnere/modningsrier som syntes GODT på ctg'n, men det gav seg etterhvert :( Men har ikke gitt opp håpet hvertfall :D Takk takk :)

Skrevet

Ja Sanna, du fikk nå rett du ;) Torsdag 17 april kl 23:52 kom min sønn te verden i en forrykende fart :D

Skrevet

Ja Sanna, du fikk nå rett du ;) Torsdag 17 april kl 23:52 kom min sønn te verden i en forrykende fart :D

Gratulerer!! Håper alt står bra til med dere begge to!! Kos dere masse!! Tusen takk for tilbakemelding!

Skrevet

Takk for det :) Ja alt står bare bra te med oss begge :D Men syns det var veldig morsomt at du fikk riktig :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...