Gå til innhold

Mat på color magic?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal reise med color magic i sommer. Har tidligere testet ut buffet restauranten og gourmet restauranten.

Men jeg lurer på om noen har erfaring fra den cafeen som serverer pizza i handlegata, er den god?

Også skal det være en hamburgerbar eller noe litt høyere oppe på dekk, har moen prøvd den?

Anonymous poster hash: 752ff...3ae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har noen prøvd den mente jeg i siste linje der. :-)

Anonymous poster hash: 752ff...3ae

Skrevet

Ta med brød og pålegg selv til å ha i lugaren. Mener det var kjøleskap der.

Ferdig smurte bakverk er i fersk og ligger der opptil seks dager. Smaker fælt.

Pizza restauranten er god. Nydelig pasta :)

Burger baren nei. Ferdig lagde hamburgere som blir delvis varmet opp i mikro. Grøss. Dyrt også.

Anonymous poster hash: 272ac...80f

Skrevet

Jepp :) har vært med båten flere ganger, da jeg har familie som jobber der. Vi spiser alltid buffet til kiel og pizza ol på vei mot oslo igjen. I fjor spiste vi faktisk på observation da vi kom ombord i oslo og spiste lunsj der etter å ha vært i land i kiel (nydelig mat). Vi har også spist på burger-restauranten, synes kanskje det er litt lite mat, men helt grei, ofte mye folk der. Det er også mye folk på den pizza resturanten, de tar ikke bordbestilling, men stiller man seg i kø så er det ofte ikke alt for lenge og vente (etter vår erfaring). Jeg anbefaler lunsj på observation og middag på pizzaen evt. lunsj eller ett annet måltid på en av disse stedene. 

Skrevet

Maten er god omborde den. Har ennå til gode å spise på Manhatten ( den fisefine), siden jeg har barn som ikke liker slik mat.

Selv spiser jeg alltid lunsj i Ala Carten. Stille og rolig uten disse masete tyskerne som aldri har sett mat før :P Og middagen blir også inntatt der.

Pizzan i gaten der, er litt for fet etter min smak, men de har salat også. I Cafeen så har de påsmurte ferske rundstykker, fruktsalater, grønnsaker & dip og kaker til enhver smak. Har til gode å se gammel mat der.

Frokosten spiser jeg enten i ala carten eller i Obeservation Lounge siden jeg har 4 eller 5 stjerners lugar :)

Burgerbaren ? Neee.... ikke noe videre god. Var forresten en tur med båten nå, og hadde Middelhavsbuffeè, og maken til mat skal en lete lenge etter. Sjeldend jeg spiser der, men SNADDER var dette :) Eneste minuset er de disse tyskerene som kravler , kryper, krafser, hoster , harker i maten og MÅ ta av barnebuffeen også, delv om de ikke har der å gjøre. ( JA de har blått hår og ikke barn) :P

Skrevet

Spiste pizza forrige gang. Den var knallgod. Bestilte den med biff.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...